• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inte ett fel Fabrikernas snabbknapp

Oktan

Legend
Ni vet den där knappen som just lagts till för fabriker, som verkstäderna redan har, där man sätter igång samtliga fabriker/verkstäder på samma gång.
Märkt att om du har 3 fabriker (av i mitt fall magipulver) som befinner sig på olika nivåer (i mitt fall 20, 21 och 22) så funkar inte den knappen,
utan alla måste startas individuellt.
Dock verkar det funka fint så länge fabrikerna är på samma nivå.

Vet inte om Inno är medvetna än, men ville bara berätta :)
 

Oktan

Legend
Vill bara tillägga att på mina verkstäder funkar den knappen på ALLA verkstäder oavsett om verkstäderna är på samma nivå eller ej (förutsatt att produktion inte redan är igång)
 

Gaiona

Mästare
@Mammio skrev här om att det kommer att fungera på det sättet.

Jag gissar att det beror på att fabriker ändrar produktionen (från standardvaror till kännande varor) efter en viss nivå och att man inte ska riskera att starta olika produktioner av misstag.
 

Jian

Mästare
Jag har 3 fabriker med magipulver: nivå 12+13+13
Där måste jag göra 2 olika starter, 12 + (2x13)
Så i mitt fall handlar det inte om olika produktion utan om olika nivå.
 

ZpaRoW

Mästare
jian det är vilken lvl dina fabriker är på! samma sort och samma lvl kan du starta allt på 2 tryck
 

ZpaRoW

Mästare
sen kan det nog vara prb med kännande varor och allt sånt och olika fabriker och lvlar så inno har gjort att varje fabrik för sig och samma lvl för snabbstarta! Men gillar det MYCKET
 
Topp