• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Den stora utgrävningen

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!
Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Hur var uppdragen?
 

Nivea

Medlem
Event uppdrag 22. Första delen handla om att strida eller förhandla om en värld provins. Man kommer inte vidare i uppdragslinjen om man inte ha fler provinser att erövra eller är antalen provinser obegränsad?
1678058616766.png
 

Kexet

Medlem
Hej tror du måste utforska provinser på din världskarta för att sedan strida eller förhandla.
 

Nivea

Medlem
Hej tror du måste utforska provinser på din världskarta för att sedan strida eller förhandla.
Jo, men vad händer om det inte finns fler att utforska? Ha för mig att det är begränsad med stadsringa och/eller turneringsplatser eller är det obegränsad med antal provinser turneringsplatser?
 

Gaiona

Mästare
Det är vad Wikin talar om. Enligt listan iDavis har på sin sida finns inte Krigets rytm bland de dagliga priserna. Därav frågan.
Jag noterade att den listan hade inte med alla dagliga priser, inte förra eventet heller men det dessförinnan hade med hela listan (kolla dagarna) så jag vet inte vad som hänt...
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Inno hade tydligen missat att ta bort den från texten på wikin, jag har fixat det nu.
Krigets rytm gick alltså inte att få från de dagliga priserna i detta event.

Här är byggnaderna som gick att få från dagliga priser:
Gyllene tårar
Amuniskepp
Vakttornet i öknen
Amunibar
Mulhiss
Dvärgskepp
Pälslika dyner
Människoskepp
Alvskepp
 

AlienPoppy

Medlem
Inno hade tydligen missat att ta bort den från texten på wikin, jag har fixat det nu.
Krigets rytm gick alltså inte att få från de dagliga priserna i detta event.

Här är byggnaderna som gick att få från dagliga priser:
Gyllene tårar
Amuniskepp
Vakttornet i öknen
Amunibar
Mulhiss
Dvärgskepp
Pälslika dyner
Människoskepp
Alvskepp
Tack Boefst
 

Gaiona

Mästare
Krigets rytm hittade jag i en bok där man kunde välja på ett specifikt antal orcher eller just den byggnaden så jag har den utsatt.

Väldigt trevligt att få extra orcher från vapenkamrarna under 15 dygn, de går ju att tidsboosta så det går rätt snabbt att få fram den mängd orcher som behövs.
 
Topp