• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback Elementarerna

DeletedUser514

Guest
Hej.

Tänkte egentligen bara passa på att ge lite uppskattning för Elementar-kapitlet.
Jag skriver ju främst på forumet när jag har något jag tycker saknas/eller något jag vill klaga på så tänkte att det kan vara roligt med ett annat typ av inlägg också =)

Jag måste säga att elementarkapitlet nog har varit min favorit hittills efter dvärgarna (dvärgarna vann många gratispoäng på att vara den första spännande gästrasen med nya byggnader och tankesätt).
Jag vet att många uppskattar trollkarlarnas kapitel men det fanns absolut en charm här i elementarernas som fångade mig.
Tyckte att modellerna var snygga och konststilen uppfriskande generellt, portalen var riktigt väldesignad och nästan alla andra byggnader var snygga i samtliga nivåer.
Kändes inte riktigt som att det var ett race mot klockan att uppgradera allt och maximera heller då jag ofta hade fullt lager av forskningsresurs och snarare väntade på andra resurser (mana och frön, var girig och byggde två T1-fabriker för att producera kännande varor vilket såklart slukade mina frön).
Hann inte ens uppgradera alla mina bosättningsbyggnader till högsta nivån, vilket är lite tråkigt visserligen, men kände heller aldrig att det behövdes. Så där är väl kanske ett litet klagomål, bosättningsmineralerna tillverkades inte snabbt nog helt enkelt och gjorde att jag inte kunde uppgradera allt fullt ut.

Är nu inne i starten av Amuni och ser såklart fram emot det nya sättet att bygga bosättningen men är faktiskt lite sorgsen över att elementarernas nu är slut!

Tack Inno för ett bra och trevligt kapitel.
 

Rosis

Mästare
Låter trevligt, då har jag nåt att se fram emot i mitt nästa kapitel, Elementarerna... :) :elf: :human: Men, har lite forskning kvar att göra innan det är dags.
 
Topp