• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Elvenariskt karnevalevent

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!

Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tycker du om storpriset den Vintergröna släden?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Ni som spelat tidigare event med samma system, har det blivit bättre eller sämre?
 

harpan

Legend
gillar ( spelat i Beta) kul å börja här ska va lite wild å crayzy å inte kolla innan vad som ska göra, få se om jag stöter på patrull, förberett mig till tänderna ! å tok tanterna är tillbaka!!!
 

Bilagor

  • Skärmklipp.PNG
    Skärmklipp.PNG
    34,1 KB · Visningar: 75
Senast ändrad:

Zanath

Medlem
Jag undrar hur det fungerar med kistorna som hör till vårfestivalen. Man har ju tre att välja på men jag vill verkligen inte ha nån av dem... Byts de ut efter en viss tid eller måste jag ta en av dem för att de ska bytas? Dagens stora pris ändras ju efter x timmar så jag trodde att kistorna också skulle uppdateras.

1612942977293.png
 

Gaiona

Mästare
Jag undrar hur det fungerar med kistorna som hör till vårfestivalen. Man har ju tre att välja på men jag vill verkligen inte ha nån av dem... Byts de ut efter en viss tid eller måste jag ta en av dem för att de ska bytas? Dagens stora pris ändras ju efter x timmar så jag trodde att kistorna också skulle uppdateras.

Visa bilaga 1010
De verkar ligga kvar tills eventet är slut så du är nog tvungen att ta en av dem och då skulle jag rekommendera att du tar den billigaste eller väntar tills dagens pris är ett som du faktiskt vill ha och satsar på att försöka vinna det.
 

Taj-Lej

Kändis
jag hade nog satsat på 118 kistan dom gånger jag har tagit den har den i 50% av fallen gett 200 godis den är högst med % för det... men det är jag det :

Mvh Taj
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Jag undrar hur det fungerar med kistorna som hör till vårfestivalen. Man har ju tre att välja på men jag vill verkligen inte ha nån av dem... Byts de ut efter en viss tid eller måste jag ta en av dem för att de ska bytas? Dagens stora pris ändras ju efter x timmar så jag trodde att kistorna också skulle uppdateras.
Kistorna byts ut när du har tagit en av dem så välj förslagsvis den som kostar minst om ingen av dem tilltalar dig. :)
 

Zanath

Medlem
Tack för era svar! Citerar er inte separat för det blir en hel novell haha :) Men bra att få veta hur det fungerar, jag har försökt satsa på den billigaste kistan när jag måste iaf. Jag fick inte mindre än två av gårdagens speciella belöning så det var ju kul! :)
 

Gaiona

Mästare
Grattis!

De där byggnaderna är ofta väldigt bra för att öka på kultur och befolkning och de kräver inte heller någon väg eftersom de inte producerar något och är därför lätta att placera.
 

Alvros

Medlem
Jag undrar hur det fungerar med kistorna som hör till vårfestivalen. Man har ju tre att välja på men jag vill verkligen inte ha nån av dem... Byts de ut efter en viss tid eller måste jag ta en av dem för att de ska bytas? Dagens stora pris ändras ju efter x timmar så jag trodde att kistorna också skulle uppdateras.

Visa bilaga 1010
Kistorna ligger kvar tills du har valt en av dem. Därefter byts dessa ut till tre nya kistor och så går det hela tiden tills eventet är slut.
 

Zanath

Medlem
Grattis!

De där byggnaderna är ofta väldigt bra för att öka på kultur och befolkning och de kräver inte heller någon väg eftersom de inte producerar något och är därför lätta att placera.

Ja jag sparar dem alltid tills jag får mer plats, sedan lägger jag ut den som har mest kultur per ruta de tar upp, och en del ger ju befolkning också.
 

Taj-Lej

Kändis
hej jag tycker verkligen om att inno har gjort det lättare att ta godiset runt om i staden ...det är verkligen en bra förändring mot tidigare när man fick leta efter en karamell mot nu en grupp...bra gjort

Mvh Taj
 
Topp