• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Fedrottningens trädgård

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!

Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Ni som spelat tidigare event med samma system, har det blivit bättre eller sämre?
 

Jian

Mästare
Konstig start på eventet (kl. 11.06)

Skärmavbild 2021-05-04 kl. 11.06.23.png
 

Sompote

Tävlingsledare
Uppenbart att något har gått galet, och vi får förutsätta att Innogames känner till det och jobbar på det.
 

potter

Mästare
Skall det verkligen vara så att man skall ta alla 3 uppgifterna i denna uppgiften??
Det står klart och tydligt "eller" så vad menas? En BUGG?


Skärmbild (3).png
 

Sompote

Tävlingsledare
Detta uppdrag kan tolkas på olika sätt, så lite mer tydlighet kan vara önskvärt från Innogames sida.

Bilden kan tolkas som att du ska producera två korgar med mat och skaffa 400 besvärjelsefragment eller kartlägga en provins.

Misstag.jpg


Det andra, vilket är det korrekta eftersom man kommer vidare, är att producera två korgar med mat och välja mellan att skaffa 400 besvärjelsefragment eller att kartlägga en provins.
 
Senast ändrad:

potter

Mästare
Detta uppdrag kan tolkas på olika sätt, så lite mer tydlighet kan vara önskvärt från Innogames sida

Bilden kan tolkas som att du ska producera två korgar med mat och skaffas 400 besvärjelsefragment eller kartlägga en provins.

Visa bilaga 1298

Det andra, vilket är det korrekta eftersom man kommer vidare, är att producera två korgar med mat och välja mellan att skaffa 400 besvärjelsefragment eller att kartlägga en provins.
Inte min bild..
 

potter

Mästare
Nej, det är ingen bugg. Bara otydligheter i hur man ska tolka bilderna.
så man måste ta alla tre uppgifterna då?

Min står så här:
1. producera nya förnödenheter till den lokala matmarknaden; 95 000

2. skaffa 600 besvärjelsefragment

eller

3. rekrytera ett stort antal enheter; 5688

Så som jag tolkar uppgiften skulle jag vara klar med den, för jag är klar med punkt 2 och punkt 3, men icke.
 

Sompote

Tävlingsledare
Du måste göra första raden (1) "Producera nya förnödenheter till den lokala matmarknaden".

Sedan väljer du en av de två kvarvarande raderna (2) "Skaffa 600 besvärjelsefragment eller rekrytera ett stort antal enheter".

förtydligande.jpg
 
Senast ändrad:
Topp