• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Höstens zodiak

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!
Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tyckte du om temat för eventet?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Hur var uppdragen?
 

Gaiona

Mästare
Jaha, där tog eventets uppdrag slut för min del, eftersom byggnaden inte är mycket att ha och jag inte har någon som helst lust att köpa kunskapspoäng (det finns inget alternativ den här gången heller) så går jag inte längre.
 

ZpaRoW

Mästare
kommer 2 uppdrag till efter den Gaiona hitills med köpa 20kp men nu finns de välja på 2 alternativ, ena var välja mellan pest eller kolera och den sista ja körde var faktiskt ett bra andra alternativ....
 

Gaiona

Mästare
kommer 2 uppdrag till efter den Gaiona hitills med köpa 20kp men nu finns de välja på 2 alternativ, ena var välja mellan pest eller kolera och den sista ja körde var faktiskt ett bra andra alternativ....
Kan man välja så är det ok tycker jag men jag protesterar mot de uppdrag där köpa kp ingår men utan val genom att inte fortsätta att göra uppdragen, förr eller senare begriper de väl hos Inno att de måste ge alternativ.

Om det inte vore för att kp blir dyrare för varje gång så skulle det vara ok det med.
 

abigbear

Medlem
Är det inte väldigt få nycklar som hittans "i stadens utkant" det här eventet? jag behöver mitt urinium och de där jädra grejorna är en viktig källa...
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Är det någon som testat eventbyggnadens matningseffekt ännu?

Det står "Bonus kombinationskatalysator varannan gång i turneringen", men vad jag förstått så kommer den att ge en katalysator efter var 5e avklarad strid i turneringen när den är fullt utvecklad. Vad menas då med varannan gång? :)
 

ZpaRoW

Mästare
Gose haha jaa konstigt skrivit med varannan gång ja! har den bara ut på lvl1 men vill inte slösa en husdjursmat för testa än
 

Nuralanur

Medlem
Är det någon som testat eventbyggnadens matningseffekt ännu?

Det står "Bonus kombinationskatalysator varannan gång i turneringen", men vad jag förstått så kommer den att ge en katalysator efter var 5e avklarad strid i turneringen när den är fullt utvecklad. Vad menas då med varannan gång? :)
Jag kom hit för att fråga samma sak. Jag testade, har den bara på nivå 2 än så länge, men jag förstår ändå inte. Var femte gång, varannan gång, så var tionde gång? Eller var femte gång varannan omgång så att säga?
 

ZpaRoW

Mästare
kört 16 rundor men händer inget, kanske skulle kollat hur många ja hade innan! Trodde när man tryckte på byggnaden så fick man dem, får se imorgon och titta vad man har innan och efter.
 

Gaiona

Mästare
Är det någon som testat eventbyggnadens matningseffekt ännu?

Det står "Bonus kombinationskatalysator varannan gång i turneringen", men vad jag förstått så kommer den att ge en katalysator efter var 5e avklarad strid i turneringen när den är fullt utvecklad. Vad menas då med varannan gång? :)
Vi har uppmärksammat texten och den kommer att ändras, den nuvarande översättningen är inte bra men den engelska originaltexten är inte heller så lätt att förstå sig på tyvärr.
 

ZpaRoW

Mästare
japp ja får 1 katalysator var 8e runda i turneringen på min lvl i byggnande så max lvl så får du 1katalysator var 5e turnerings konfontration, precis när du klara den sista så hamnar den i lagret.
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Översättaren (läs jag) har haft att göra ;) Vi i teamet har ändrat ganska många översättningar som hade gjorts (inte av mig).
 

Rhavin

Medlem
Är det inte väldigt få nycklar som hittans "i stadens utkant" det här eventet? jag behöver mitt urinium och de där jädra grejorna är en viktig källa...
Va får du unurium från dom fortfarande?? för mig har då all sånn inkomst av unurium förvunnit. Eller har dom bara flyttat de eller gjort nått nytt under som ger unurium för event valuta?
 
Topp