• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Höstens zodiak

Rhavin

Medlem
Köpa kp är bra quest hoppas dom fortsätter med de. Man måste ju köpa kp dagligen bara för å använda allt guldöverskott.
 

Rhavin

Medlem
Va får du unurium från dom fortfarande?? för mig har då all sånn inkomst av unurium förvunnit. Eller har dom bara flyttat de eller gjort nått nytt under som ger unurium för event valuta?
Fan va underbart ja märkte nu att nånstans så har ja deletat mit andarnas tempel därför ja inte får nått längre :)
Bra jobbat man är ju en jävla idiot, mins inte ens va ja hade de på för level. lika bra skulle nog bara bli mer irriterad ju högre de var.
Har letat undre för nån vecka sen var fan har mitt andarnas, jaja ska ändå inte levla de just nu. Om ja bara märk de direkt hade ja ju kunnat få tillbaks de kanske.
 

Gaiona

Mästare
Jå men pengarna finns alltid för å köpa kp utom om man just den dan gjort nått särskilt så de är ju ändå bland dom snabbaste å lättaste questen.
Problemet med att köpa kp är att de hela tiden blir dyrare till skillnad från att köpa varor där priserna återgår till ett standardpris (beroende på kapitel) varje natt.

För min del får de gärna ha med att köpa kp men det borde alltid finnas ett alternativ på det uppdraget.
 

ZpaRoW

Mästare
3-4tryck på köpa kp på mynt så måste man spendera mynt instanser för fylla på mynten, så köpa mynt var eviga event suger :p
 

Jian

Mästare
Inflation på husdjursmat.
Numera kan man köpa husdjursmat med nya betalningsmedel. Fenixartefakt,
Tidigare har det hänt att man enbart kunde betala med besvärjelsefragment
och ibland, (men inte alltid några) kominationskatalysatorer: Det verkar som om förändringen kommit nyligen.
Allt går upp - utom humöret
 

Bilagor

  • Skärmavbild 2023-09-06 kl. 21.11.06.png
    Skärmavbild 2023-09-06 kl. 21.11.06.png
    80,4 KB · Visningar: 18
Senast ändrad:

potter

Mästare
Inflation på husdjursmat.
Numera kan man köpa husdjursmat med nya betalningsmedel. Fenixartefakt,
Tidigare har det hänt att man enbart kunde betala med besvärjelsefragment
och ibland, (men inte alltid några) kominationskatalysatorer: Det verkar som om förändringen kommit nyligen.
Allt går upp - utom humöret
Man har också börjat ta betalt i magiakademin med Kunglig restaurering. Kanske inte påverkar alla som redan har kommit till sista kapitlet. Men oss andra påverkar det vid uppgradering i ett nytt kapitel.
 

Oktan

Legend
Dock är detta för 3 Husdjursmat, 1 kostar detsamma som innan, fast med 1 Kombinationskatalysator
 

Sompote

Tävlingsledare
Jag håller med om att det är väldigt många "köp kunskapspoäng". De bör minskas i antal, eller att det åtminstone alltid finns ett alternativ till det.
Och Tinlug, för att vara något som kommer från/med stjärnorna så känns han trots allt lite blek och matt i de fantastiska färgerna.
Spännande att han är en stjärnorm, med de muskulösa armarna. Vi får ju lära oss att utan armar och ben, då är det en orm, och med armar och ben, en ödla. ;-)
Han hade ju faktiskt kunnat få vara en drake, om ödla inte är pampigt nog.

Men Tinlug kommer med två saker som uppskattas:
Storleken, 3x3 känns välkommet med tanke på att de flesta ligger på 4x4.
Matningseffekten. När jag först läste om den, trodde jag att det skulle bli något liknande Gyllene Fenix, som endast har 3½ timme.
Så där blev jag glatt överraskad av 60 timmar, vilket innebär att en spelare med ordinare vänttid på turneringsrundorna i alla fall fall hinner med tre rundor på en matning.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Klara alla uppdrag var inget problem man behövde inte stressa, men att köra varje dag och ändå inte klara att ta alla artefakter är lite tråkigt. Om man spelar varje dag så borde man det. Visst ska det vara lite "tur" också så man får nycklar när man tar ett klot. men är man så pass aktiv så borde man nå målet ändå.
 
Topp