• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyhet Feedback: Kapitel 21: Den vallorianska legenden

Krita

Kändis
Länken till bloggen fungerar inte. /Krita
 

Bilagor

  • Namnlöst-2.jpg
    Namnlöst-2.jpg
    312,5 KB · Visningar: 24

qrush

Medlem
Förvånansvärt lite kännande och upplysta varor som behövs, kan bara hitta en del i produktionen av bosättningsresurser, sen som vanligt vid uppgradering av under men vad ska man ha dom till. Här har det tillverkats och förfallit, vet inte hur länge men man har ju gott om dom.
Dock skitkul med ett nytt kapitel :)
 

Grizabella

Kändis
Varför ska det vara så korta produktioner i gästraserna för? Jag tycker det borde finnas 6 o 9 timmars alternativ så att man kan sova en hel natt med produktioner igång.

Sedan tyckerjag att korsproduktioner i flera steg i olika byggnader är för krångligt - Framförallt när varorna som behövs ser nästan lika dana ut o är svåra att särskilja. G.
 

Gaiona

Mästare
Varför ska det vara så korta produktioner i gästraserna för? Jag tycker det borde finnas 6 o 9 timmars alternativ så att man kan sova en hel natt med produktioner igång.

Sedan tyckerjag att korsproduktioner i flera steg i olika byggnader är för krångligt - Framförallt när varorna som behövs ser nästan lika dana ut o är svåra att särskilja. G.
De problemen tycker jag har varit i ett flertal kapitel, jag har exakt samma problem i kapitel 18 och har för mig att det förekom i något tidigare kapitel med.
 

Gaiona

Mästare
Jag har fått ta emot flera klagomål på texter i kapitlet som gör kapitlet svårförståeligt, bl.a. inkonsekventa namn på saker, det är knappast meningen att spelarna ska behöva hjälpa Innogames med att se till att texterna blir rätt.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag har fått ta emot flera klagomål på texter i kapitlet som gör kapitlet svårförståeligt, bl.a. inkonsekventa namn på saker, det är knappast meningen att spelarna ska behöva hjälpa Innogames med att se till att texterna blir rätt.
För en gång skull inte fel på texterna denna gången :)
 
Topp