• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Triumfens säsong

Alvros

Medlem
Nu har jag kommit till vägs ände gällande vissa uppgifter i event sammanhang. Jag har klarat av så många provinser att jag nu inte kan samla ihop fler för att få en provinsexpansion och då påbörjar jag ingen bara för att ha en i beredskap för event där uppgifter kommer som nu med att antingen strida eller förhandla. Skulle jag nu ta en provins på världskartan måste jag vänta flera dagar innan den kommer till nytta för eventet. Har inte nog med tidsbooster för att kunna korta ner tiden heller. Så här sätter InnoGames krokben för bland annat mig. Känner minst en spelare som har samma problem.
 

Gaiona

Mästare
Jag har klarat av så många provinser att jag nu inte kan samla ihop fler för att få en provinsexpansion och då påbörjar jag ingen bara för att ha en i beredskap för event där uppgifter kommer som nu med att antingen strida eller förhandla.
Provinserna på kartan ger inte endast fler expansioner, de ger andra fördelar med så det finns ingen som helst anledning att sluta utforska fler provinser.

Du får fler turneringsprovinser, produktionen av gudomliga frön och mana ökar och de ökar din ranking, det kan finnas fler fördelar som jag missat men tänk på att i augusti 2022 så fick vi som tagit 620 provinser en extra expansion (maxgränsen innan det var 580 provinser), det kan hända att Inno gör så igen och då behöver du kanske ta 40-50 provinser för att få ihop en expansion.
 

Alvros

Medlem
Provinserna på kartan ger inte endast fler expansioner, de ger andra fördelar med så det finns ingen som helst anledning att sluta utforska fler provinser.

Du får fler turneringsprovinser, produktionen av gudomliga frön och mana ökar och de ökar din ranking, det kan finnas fler fördelar som jag missat men tänk på att i augusti 2022 så fick vi som tagit 620 provinser en extra expansion (maxgränsen innan det var 580 provinser), det kan hända att Inno gör så igen och då behöver du kanske ta 40-50 provinser för att få ihop en expansion.
Hellre avvaktar jag tills det nya kapitlet finns på plats än att ta provinser enbart för eventens skull. Som jag också nämnde så har jag inte heller nog med tidsbooster för att kunna få en provins på världskartan klar snabbare.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera Triumfens säsong
Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Vad tycker ni om säsonger?
  • Hur var uppdragen?
  • Vad tycker ni om belöningarna för säsonger?
  • Förbättringar/försämringar jämfört med förra säsongen?
 

Alvros

Medlem
Triumfens säsong verkar än så länge vara helt okej. Där kommer man åtminstone vidare även om man inte gör samtliga uppdrag.
 

Gaiona

Mästare
Jag är inte så överväldigad över dagens pris, runor till Spirans bibliotek (jag tror inte att någon i vårt BS har det undret så varför skulle jag vilja kämpa för den runan?)

Skulle önska att Inno istället för enskilda runor erbjuder en bok med flera alternativ.
 
Topp