• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Vattnets prakt

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!
Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tyckte du om temat för eventet?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Hur var uppdragen?
 

Gaiona

Mästare
Än en gång har Inno lagt upp ett uppdrag där man måste köpa kunskapspoäng utan någon alternativ uppgift, den här gången 14 kp...

Jag lägger ner där och gör inga fler uppdrag, jag har lyckats vinna de byggnader som jag önskade så det är ingen större förlust för mig men jag fortsätter samla in mat runt om staden och tar den dagliga maten så några till vinster får jag ihop...

Hoppas att de lär sig till kommande event.
 

Oktan

Legend
Köpa KP är ju dock ganska trivsamt haha, lite mer surt i få 9h produktioner när man nyss farmat :p
Jag är mer led på att behöva fixa Visionsdimma och Reliker dock o_O
 

Oktan

Legend
Jo det är ju sant iofs, därför jag bara handlar KP när såna uppdrag dyker upp haha
Ja de vet jag, så den biten är ju lite mitt egna fel att jag aldrig kollar
 

ZpaRoW

Mästare
efter 6-7-8 år med köpa kp var eviga event mm så blir de ju inte billigare ;) samma med utforska provins, dem har gjort ett annat alternativ som ja skrev innan kriga ELLER förhandla, haha är ju typ samma sak så ha 2 alternativ som i princip samma är ju skrattretande. hellre visionsdimma å sånt för de stiger ju inte efter varje gång, tänk om de varit samma som kp, skaffa 22000 visionsdimmor efter några år :p hehe
 

Rhavin

Medlem
Tycker de är bra med köpa kp quest. Guld är ju aldrig en bristvara man måste ju köpa kp eller köra grossisten istort sett dagligen för å inte bli tjock på guld. Ja har ju haft ett uppehåll så mina kp är ju inte svin dyra 6,6 miljoner. men då har ja ju tappat den tiden till å låsa upp provinser. å de ger ju mer guld för dom som spelat helatiden å kanske har ännu dyrare kp.

Fortsätt med kp quest.
 
Topp