• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

FILMER jag sett eller vill se!!!

harpan

Legend
har skit dåligt med kanaler då Sigtunahem tagit bort kanaler å jag kan inte "köpa" kanaler men i kväll blir det "Die Hard2 " på 6 :an
 
Senast ändrad:

Jian

Mästare
har skit dåligt med kanaler då Sigtunahem tagit bort kanaler å jag kan inte "köpa" kanaler men i kväll blir det "Die Hard2 " på 6 :an
Har du tur och biblioteket fortfarande är öppet (i dessa covid-tider) så gå in där och leta/boka filmer. Många bibliotek har även möjlighet att se film via nätet Gå in via biblioteket och sök på www.cineastrarna.se
 
Senast ändrad:

harpan

Legend
Har du tur och biblioteket fortfarande är öppet (i dessa covid-tider) så gå in där och leta/boka filmer. Många bibliotek har även möjlighet att se film via nätet Gå in via biblioteket och sök på Cineastrarna.se
Här i Märsta har bibblan bar öppet om man beställt böcker ... men jag reder mig nog tack
 

Macbolan

Mästare
Ååh! Potter!
Du Växer allt mera i Mina Ögon..Jag Älskar SyFy..i dom flesta former!
Men Helst RymdEpos..som Starwars..och dom senaste Star Trek-filmerna...
Sen säger jag bara; "Battlestar Gallactica"!...helt Underbar serie!
 

RosCool

Legend
Den här måste ni se. Baserat på verkliga händelser och så bra. Måste säga att norrmännen kan göra riktigt bra filmer och serier.

 

Aurene

Legend
Ååh! Potter!
Du Växer allt mera i Mina Ögon..Jag Älskar SyFy..i dom flesta former!
Men Helst RymdEpos..som Starwars..och dom senaste Star Trek-filmerna...
Sen säger jag bara; "Battlestar Gallactica"!...helt Underbar serie!
thistt.png
 
Topp