• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Filmtips

Mjolner

Legend
Var på bio och såg en koreansk film som heter Parasiter. Den har vunnit guldpalmen i Cannes, och jag förstår varför. Om du kan, har råd eller lust, gå och se den. Eller hoppas på att den visas på tv.
Har du några bio film tips.

Jag går relativtofta på bio då SF har ett rabattkortssystem som gör att man kan se filmer till nästan halva priset måndag till torsdag.
 

Gaiona

Mästare
Star Wars (helst på Imax) :)
Imax är ju bättre än vanlig bio men jag tycker att duken på MOS (Mall of Scandinavia) är för liten för att vara riktigt bra, de andra Imax-biografer jag varit på upplevde jag att de hade mycket större duk vilket gav en mycket häftigare känsla så det känns inte att som att merkostnaden på MOS är värt det.
 

Macbolan

Mästare
Vad det gäller långfilm?
Så skulle Jag rek. "JOKER"! ...en mkt BRA film!
En av mina favvoskådisar Joaquin Phoenix gör ytterligare en makalös insats! :cool:
 
Senast ändrad:

Shannara

Medlem
Var på bio och såg en koreansk film som heter Parasiter. Den har vunnit guldpalmen i Cannes, och jag förstår varför. Om du kan, har råd eller lust, gå och se den. Eller hoppas på att den visas på tv.
Har du några bio film tips.

Jag går relativtofta på bio då SF har ett rabattkortssystem som gör att man kan se filmer till nästan halva priset måndag till torsdag.
Koreanska filmer brukar vara bra, min son bor och studerar i syd Korea som tur är;) och han har lärt mig att titta på Koreanska filmer och de är faktiskt bra.
Tack för tippset den får jag gå och se.
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
:cool: :cool: Shrek!! Jag ÄLSKAR Shrek och Eddie Murphy gör Donkey suveränt :cool::cool:

shrek.jpg
 
Topp