• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Flytta in mig mot centrum på världskartan?

DeletedUser397

Guest
Hej, kan redan nu efter få dagars spel se att det blir svårt att utvecklas pga att min stad ligger i absoluta ytterkanten av världen. grannarna runt mig har knappt några byggnader alls, så ingen handel med dom. Nu är jag fast för jag måste köpa allt icke boostat från tradern alternativt bygga de fabrikerna. Scouting kan bara ske åt ett håll då förstås. kan jag bli flyttad närmare centrum eller ska jag helt enkelt radera mitt konto och börja om och hur gör man det i så fall? Jag som var så supertaggad...Hjälp? Bifogar en bild.
 

Bilagor

  • 2017-08-24 (3).jpg
    2017-08-24 (3).jpg
    533 KB · Visningar: 66

Taj-Lej

Kändis
hej jag väntar med på en flytt ..precis som du ligger jag i utkanten och har utforskat kring 160 provinser och har en marknad med ca 15 aktiva förutom mitt gille men alla utom 4-5 utanför mitt gille kan ta bud från mig tex alla dom många ca 10 övriga håller standarden 200-300 som ni kan förstå finns inget där o hämta...dessutom undrar jag hur det går med dom där flyttarna som skulle ske för över ett år sen till mitten väntar forfarade på dom

Mvh Taj
 

DeletedUser397

Guest
Jag fick svar från supporten: Du blir flyttad när en bättre plats finns tillgänglig, däremot så är det inte satt någon tid på det.
Jaha, ansökningarna till brödraskap går trögt och jag har varit tvungen att genomföra forskning med diamanter. Bäst blir nog att starta ett nytt konto och hoppas på bättre placering.
 

Taj-Lej

Kändis
ja det tror jag lite på som jag vill det måste ha funnits en plats närmare centrum på ett år ...jag vet nog vad skon klämmer jag köper inga diamanter fich en ny liten spelare i utkanten filmjölk han flyttade dom redan andra dan :)
 

Vega

Medlem
Jag har en fråga om Kristallfyren. tidigare när man putsat hos folk så fick man en viss % av sina boostade varor men idag när jag putsa hos Brödraskapet och hos mina grannar har jag inte fått några .
Har ni ändrat på det eller är det något som är knas. För får man inga varor längre så är Kristallfyren inget att ha då kan man lika bra ta bort den så man får lite mera plats för annat.
Hoppas på snabbt svar.
 

DeletedUser244

Guest
Jag har en fråga om Kristallfyren. tidigare när man putsat hos folk så fick man en viss % av sina boostade varor men idag när jag putsa hos Brödraskapet och hos mina grannar har jag inte fått några .
Har ni ändrat på det eller är det något som är knas. För får man inga varor längre så är Kristallfyren inget att ha då kan man lika bra ta bort den så man får lite mera plats för annat.
Hoppas på snabbt svar.

De har ändrat det Vega. Du får nu varorna i de 3 grannhjälps-kistorna istället. För en aktiv spelare som grannhjälper alla sina grannar innebär det ett stort tapp.. jag får bara ca 10% av varorna kontra när jag grannhjälpte alla. Det finns dock en orsak till att de gjort så här.. Det är för att det på nya mobilappen som kommer tar ca 1 min att grannhjälpa ALLA grannar.. så det blir för "lätt" att få varor enligt det gamla systemet (Innos ord inte mina) :confused:
Ja det gör fyren mycket sämre men samtidigt ger den ju även ett ganska stort påslag i tid för grannhjälp och med tanke på att det kommer bli lättare att grannhjälpa så kan man ju kanske tänka sig att fler kommer göra det i framtiden å då är det ju inte så illa att ha den grannhjälpen längre :) Man får försöka se det positiva i situationen men jag tycker absolut det är synd att de gör ändringar som enbart gynnar mindre aktiva spelare ;)

//Capriora
 
Topp