• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Forskningen stoppat igen!!!!

DeletedUser93

Guest
Kan inte beskriva hur sur jag är nu! Andra gången jag måste investera KP för att komma vidare. OCH åter igen på stridsinriktade saker. Jag spelar alv och vi får fler idiotiska saker vi måste lägga KP på innan vi kan fortsätta forska. Det verkar som INNO har spelutvecklare som inte kan förstå att många inte ser något som helst nöje i att fighta. Vill man det, finns det hundra och åter hundratals spel att spela. Är spelutvecklarna testosteronstinna tonåringar? Många som spelar här är inte i den åldern, vi är en köpstark massa, som lätt kunde hållas (köp)glada genom att sluta upp med att rikta spelet till strider. Har inget intresse av deras trianglar för att finna bästa soldaterna för den eller den motståndaren. Det borde vara ett valfritt komplement, inte ett tvingat MÅSTE. BORING! Vill skapa o klura i min stad och sedan sätta mig under en pil o lukta på en blomma.
 

DeletedUser133

Guest
Det är så vansinnigt irriterande att nu TVINGAS lägga 121KP (56KP Kerberosbefodran + 65KP Avancerat övningsfält) på något man är totalt ointresserad av!
Lägger man in de i uppdateringen som VALFRIA från början ska det inte komma som ett TVÅNG att forska fram de i en senare uppdatering, då är de inte alls valfria från första början.

Lägligt nog så kommer det erbjudande om att köpa diamanter och få lite KP "på köpet"..
 

Macbolan

Mästare
Det är så vansinnigt irriterande att nu TVINGAS lägga 121KP (56KP Kerberosbefodran + 65KP Avancerat övningsfält) på något man är totalt ointresserad av!
Lägger man in de i uppdateringen som VALFRIA från början ska det inte komma som ett TVÅNG att forska fram de i en senare uppdatering, då är de inte alls valfria från första början.

Lägligt nog så kommer det erbjudande om att köpa diamanter och få lite KP "på köpet"..

Men håll med om att det känns SKÖÖNT...att bli rejält förbannad! :p:rolleyes: hehe!
Och så kommer detta fantastiska "erbjudande" ifrån Innogames..att köpa KP ihop me lite Diamanter!:):rolleyes:

Blodtrycket stiger...vener tänjs ut till bristninggränsen...stroken å infarkten är bara ett andetag bort...
Varför Inte bara sluta spela??:cool:
 

DeletedUser133

Guest
Men håll med om att det känns SKÖÖNT...att bli rejält förbannad! :p:rolleyes: hehe!

Nåja Mac, jag sa irriterande, inte att jag blir rasande ;)
Det är mer sådär som när man får ett papercut, jäkligt irriterande och störande men inget man slår sönder väggar för.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Den onskefulla kerberosen är faktiskt riktigt bra, så ge inte upp den ännu ;)
 
Topp