• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

FORUM!??

Macbolan

Mästare
Jag ger mig Inte i denna fråga;
När får våra Gillen sina egna forum i Elvenar!??

Elvenar må icke vara ett Actionspel med ständiga och oförutsägbara attacker ifrån motståndare(än så länge;)
Men det är ett spel som lockar många människor utifrån den sociala biten...
...att träffas, tjöta, skriva..och dela med oss av våra dagliga umbäranden! ;)

Vi vill ha en social plattform..där vi kan skriva, berätta om oss själva...dela med oss av tips!
F**n vi delar tom matlagningsrecept emellan oss...Men efter 100 kommentarer i chatten..så e allt väck! :(

Elvenar har All möjlighet att bli en social plattform för mååånga användare...bara Ni har vett att ta vara på det!
Mvh
Mac
Aslan-Sweden
 

Macbolan

Mästare
Tjae...det kanske är möjligt att Innogames har bestämt att Elvenar..skall vara ett spel för människor med Asperger och Autism?
Men vad skall vi andra "friska" människor syssla med?...Vi som gillar å spela detta spelet oxå!...Men framförallt den sociala bíten!?

Varför kan Ni inte ge oss ett forum?
Innogames har forum i Alla sina övriga spel!
Mvh
Mac
 

DeletedUser138

Guest
Hejsan!

Det här har varit uppe förut så jag försökte luska lite i frågan, därav ett lite sent svar. Frågan ligger redan hos utvecklarna, så det är i alla fall inte bortglömt. Vi skickar det ändå som ett förslag en andra gång för att visa att frågan fortfarande är aktuell för oss. :)
Kan för övrigt säga att jag håller med om behovet, finns många lägen där man vill spara information och samtidigt hålla informationen klanintern. :cool:
 
Topp