• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Handla med gästrasernas varor och orcher?

Tycker ni att gästrasernas varor ska öppnas upp för handel?


  • Totalt antal röstare
    6

Grizabella

Kändis
Är det bara jag som skulle vilja handla med gästrasernas varor och orcher när man sitter fast i olika delar av utforskningen?

Visserligen är en del av svårigheten med gästraserna att man måste utforska allt men det känns ofta ganska surt att sitta fast i väntan på en gästras produktion när man vet att ett besök i handelsplatsen eller grossisten lätt kunde lösa problemet.

Detsamma gäller Orcherna som används till flera funktioner i provinskartan och utforskningen. Dessa skulle verkligen behöva öppnas upp för handel eftersom de inte bara är kopplade till Orch och Troll byggnaderna. G.
 

DeletedUser109

Guest
vad är gästraser och var nånstans hittar man det??
 

DeletedUser261

Guest
Elenor

gästraser hittar du i forskningsträdet, det är alla nivåer från lvl 6 och uppåt som är en gästras med början i nivå 6 med dvärgarna,

nivå 7 = feer, nivå 8= orcher , nivå 9 = skogsalver och nivå 10 kommer bli drakar och trollkarlar.

Där har du gästraserna och var du finner dem.
 

DeletedUser261

Guest
Jag tycker som G att allt som behövs för forskning och annat för att kunna spela spelet bör kunna handlas med i antingen mellan spelare eller som en option via grossisten eller båda så man kan få tag på vissa varor lite snabbare och smidigare. S.
 

Macbolan

Mästare
Jag håller med Griz å Slaught!
Det vore bra att öppna upp denna handel....skulle ge spelet en mera djupare dynamik...
/Mac
 
Topp