• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Handla med reliker?

Grizabella

Kändis
Är det bara jag som önskar en möjlighet att handla med reliker, antingen via grossisten eller som bud?

Jag har börjat fundera på denna möjlighet efter att jag hamnat i en situation där jag omöjligen kan gå i mål med det senaste eventets questlinje på grund av att man behöver skaffa 40 reliker på slutet och då jag är emellan turneringarna och inte har sparat provinser att erövra så är detta en omöjlighet då det inte finns något annat sett att skaffa sig reliker på.

I sådana här tillfällen - och vid tillfällen när låglvlade spelare behöver öka sin relikboost skulle det vara guld värt att kunna köpa reliker på samma sätt som kan köpa basvarorna idag. G.
 

Taj-Lej

Kändis
Hej jag förstår vad du menar men tror inte riktigt på det eftersom dom bara behöver vara lite aktiva i turneringarna...men man kanske kunde köpa 1 kp per 10 reliker eller något

Mvh Taj
 

Macbolan

Mästare
Jag tror Taj-Lej missförstod Dig Griza...eller??
Du vill kunna "Köpa/Trada reliker va?

Isf...håller Jag med Dig..hade vatt Guld att ha ett "Torg" för reliker...så man kunde trada med varandra...:)
Mvh
Mac
 

DeletedUser337

Guest
Tyvärr jag delar inte samma ide´ jag tycker att det ska inte vara för lätt heller, vill man o kämpar på...så kan man fixa alla uppdrag om man planerar rätt...samt vill man vinna dem belöningar då ska man ta i lite.
Varför jag inte delar ide´n: vissa har funnits länge o har samlat på massa reliker... på ett o annat sätt....dem mindre har nästan ingen chans i samma skala.
Speciellt nu när man behöver reliker för att producera nya medaljer så tycker jag att det är helt fel, för att inte nämna att det kostar lika många reliker dem större städer som det kostar dem mindre i akademi produktion- har man inte rätt relik så kan man inte producera överhuvudtaget.

Så vill ni vara stolta över er hur långt ni har kommit med jämnare läge för dem större som dem mindre städer då har Elvenar gjort rätt kanske tom lite fel att det inte kostar många fler reliker att producera en sådan medalj för dem större städer.
En på lägsta nivå har inte så många reliker, dem kan vinnas genom turnering eller erövring av provinser, har man inte hunnit uppgradera sina fabriker, verkstäder, barack, övningsfält eller vapenförråd då har man ingen lagom bud.. har man inte låst upp alla 3 grupper av varor fabriker det är svårt att komma någonvart o vinna lite reliker till skillnad av dem stora städer... eller tillräckligt med soldater pga att dem inte kan producera lika mycket...osv
 

Taj-Lej

Kändis
jag tror inte på iden med att handla med reliker ...för att vilken skulle köpa sälja ...grossisten till vilket pris 100 mynt relik eller 1000 relik eller varor ? ...spelarna vilket pris ? nej det enda som jag kan tänka mig är någon form av kp mot reliker vill gärna höra hur ni tänkt lägga upp det ...jag menar om det är varor som åsyftars vad skule en relik vara värd ?

Mvh Taj
 

Macbolan

Mästare
Tjaa..det kanske INTE är nån bra idé i slutändan...var bara ett förslag o_O
Jag hade tänkt mig ett "Torg" för spelarna..att kunna typ "Byta"...med varandra?
Men det kanske blir skevt i balansen emellan spelare..som Wizzard antyder/påpekar..?
Mvh
Mac
 
Topp