• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Hur spelar du Elvenar?

Hur spelar du Elvenar?

  • Bara på dator

    Röster: 3 15,0%
  • Mestadels på dator men lite på mobil/surfplatta

    Röster: 9 45,0%
  • Ungefär lika mycket på dator som på mobil/surfplatta

    Röster: 4 20,0%
  • Mestadels på mobil/surfplatta och lite på dator

    Röster: 2 10,0%
  • Bara på mobil/surfplatta

    Röster: 2 10,0%
  • Förstår inte frågan

    Röster: 0 0,0%
  • Spelar inte Elvenar

    Röster: 0 0,0%

  • Totalt antal röstare
    20
  • Enkät stängd .

Gaiona

Mästare
Är det någon som spelar på datorn som fortfarande använder Flash?

Antar att de flesta gått över till html5...
 

DeletedUser166

Guest
Då ja loggar in nu ibland så laddas bara 20-50% av byggnaderna, såhar de inte varit förr. anledningen till att ja kör de fortfarande var då ja testa dom 2 gånger ja gjort de gick html5 inte bra och körde man turnering var man tvungen ladda om spelet efter man gjort 8-10 fighter i turneringen samma då man skulle hjälpa, men de var länge sen så dom kanske fixat till de.
 

RosCool

Legend
Jag har en Mac-dator och kör Flash när jag använder Safari, för annars klagar datorn på minnesproblem. Men nu har jag också installerat Chrome och med den kan jag använda html5 utan problem.
 

DeletedUser345

Guest
Då ja loggar in nu ibland så laddas bara 20-50% av byggnaderna, såhar de inte varit förr. anledningen till att ja kör de fortfarande var då ja testa dom 2 gånger ja gjort de gick html5 inte bra och körde man turnering var man tvungen ladda om spelet efter man gjort 8-10 fighter i turneringen samma då man skulle hjälpa, men de var länge sen så dom kanske fixat till de.
Samma här när de uppdaterat till ny version. Brukar ladda om sidan 1-3 gånnger till så kommer alla byggnader fram och ingen får för sig att börja "blinka" efter ett tag. Det brukar synas att det är en ny version då sidan inte laddar alls efter inliggning, bara laddningebaren som fastnar på "JSON...".
 

Gaiona

Mästare
Samma här när de uppdaterat till ny version. Brukar ladda om sidan 1-3 gånnger till så kommer alla byggnader fram och ingen får för sig att börja "blinka" efter ett tag. Det brukar synas att det är en ny version då sidan inte laddar alls efter inliggning, bara laddningebaren som fastnar på "JSON...".
Har du rapporterat det til innogames?
 

Rosis

Mästare
Jag kör HTML5 och det fungerar klockrent för mig. Min dator är hyfsat ny, och väl underhållen. Övergav Flash för lääänge sedan då det inte fungerade optimalt.
 

Mammio

Mästare
Adobe kommer att sluta supporta Flash under 2020 så spelare har till slut inget val än att använda htlm5. De webbläsare som Inno rekommenderar är främst Chrome men även i Opera och Firefox ska html5 fungera i Elvenars nuvarande funktion.
 
Topp