• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nekad Info vid uppgradering av eventbyggnader

Jian

Mästare
När man ska utveckla en eventbyggnad kan man följa/få info om de olika stegen, vilket är mycket bra.
När man ska uppgradera till nästa kapitel, så får man bara veta hur många Kungliga Restaureringar det behövs och vilket nästkommande kapitel är (t.ex. man uppgraderar från kap. 4 till kap. 5)
Jag skulle gärna vilja att man får reda på vilken förbättring som följer med när man uppgraderar.
 

Gaiona

Mästare
Man borde kunna se för alla kommande uppgraderingar vilka fördelar som de ger precis som man kan se på levels för uråldriga under och utvecklande byggnader.

Det är tråkigt att man annars bara kan hitta den infon på fan-sidor...
 

Aurene

Legend
1618650068617.png

1618650229905.png

man för muspekarn över kapitel så ser man, vet dock inte hur de fungerar med appen
 

Mirabella77

Legend
När man ska utveckla en eventbyggnad kan man följa/få info om de olika stegen, vilket är mycket bra.
När man ska uppgradera till nästa kapitel, så får man bara veta hur många Kungliga Restaureringar det behövs och vilket nästkommande kapitel är (t.ex. man uppgraderar från kap. 4 till kap. 5)
Jag skulle gärna vilja att man får reda på vilken förbättring som följer med när man uppgraderar.
Ja, det skulle jag också vilja!
 
Topp