• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inga diamanter?

DeletedUser93

Guest
Enl. vad som står ang. den senaste uppdateringen skulle man få diamanter. Jag har inte fått några. Fler som inte fått?
 

Vega

Medlem
Var står det att man skulle få diamanter vid den senaste uppdateringen, jag kan inte hitta det?
Du måste ha läst fel.
 

Taj-Lej

Kändis
vad lacette menar att är nog att hon trodde att det skulle givas ut diamanter till dom gamla trogna spelarna för redan öppnade kistor (är vad jag tror hon menade) .... vilket inte hade varit för mycket begärt eller hur... skulle ju inte skada med lite godvill från deras sida .....tänker på er som är i sista kapitlet nu ...ni är ju värda den lilla gesten från dom ..många har ju köpt diamanter av er... så en liten utdelning vore ju på sin plats
 

DeletedUser261

Guest
Hmm om jag får väga in mina åsikter så är detta inget som nå hittat på om alla går till deras senaste uppdatering: 1,34
står där följande text:
  • Kistbelöningar i början av ett kapitel har ombalanserats och innehåller diamanter från och med en första gästrasen.
Jag tycker att det är bra märkligt att man kan tala om att man ska införa nya event osv, nya truppsystem mm långt i förväg,
men man kan inte tamejfan tala om att man ska införa ett nytt pris system i juli månad med diamant bonus som aldrig har funnits
innan så att alla kan avgöra om de ska vänta med att lvla sina avatarer efter dvärgar eller inte eftersom som det verkar inte är retroaktivt, man häpnar om vad man ska tro, hur kan man hemlighålla en sådan info som att 1:a och kanske enda diamantbonusen,
som införs på detta spelet inte kommer spelarna till del innan den har uppdaterats oerhört märkligt beteende. Jag tycker att ni inom
ledningen bör ta oss spelare på ett större allvar och visa oss den respekt vi > Kräver och förtjänar < för annars har ni kanske ett
tomt spel med dåligt rykte som ingen vill spela ens om de fick betalt att göra det. Diamantpriser bör ni kunna annonsera ut
3 mån - 1 år innan de ska gälla sedan bör ni även fundera ut på hur ska ni kompensera alla för dessa diamant förlusterna.

*Hade jag vetat att den 20/7-2017 kommer det införas diamantpriser Fr.o.m dvärgarna < Fattar ni ju att då hade jag ju inte lvlat min avatar högre än lvl 5 max, Ska jag vara ärlig tror jag ingen annan heller hade lvlat sina högre än lvl 5 de heller för ni måste vetat detta om era gratis diamantpriser ett bra tag har svårt att tro ni fatta beslutet typ på något möte för nån vecka sedan utan ni måste ha haft flera möten var ni diskutera detta och fick säkert klartecken förra veckan. Jag är bara irriterad av att när ni besluta om att ansöka om gratis diamanter hos > Ägarna = FoE < För Ca 1 år sedan kunde ni ju informerat hela spelet att det är på gång så alla kunde besluta vad man ska göra och ni kunde även lägga upp er fundering hur den ska funka mm./S
 

DeletedUser261

Guest
Jag menar när ni skulle införa det nya stridssystemet som var en stor förändring av hela spelet gick ni ut med den infon,
flera månader i förväg med förklaringar hur det funka mm, lika så när nya event ska börja då informeras vi långt i förväg
om att det ska komma ett nytt event och vad det innebär, men när ni inför diamantpriser som många tjatat om i åra vis,
då av nån anledning väljer ni i ledningen att det ska smygas in i spelet utan någon förhandsinfo att det är på gång eller
ska ske oerhört märkligt beteende från er sida speciellt med tanke på att det är det alla vill ha men vi spelare är kanske
inte så viktiga för er eller det är av ren snålhet, ni valde att hemlighålla startdatum för diamantpriserna för att få så många
som möjligt att passera hoberna så det blir så billigt som möjligt för er då får de inga gratis diamanter alls bara en tanke /S
 

DeletedUser93

Guest
Precis så står det Vega, "Kistbelöningar i början av ett kapitel har ombalanserats och innehåller diamanter från och med en första gästrasen". Jag har frågat support och inga diamanter betalas ut när man redan passerat kistorna. Det tycker jag är småsnålt av Inno.
Men, men vem är förvånad?
 

Taj-Lej

Kändis
visst är det småsnålt men kolla den sista sk...gåvan dom ger oss dom minst intressanta men hoppar över den som minskar tiden den som folk verkligen skulle se som ett bra tillskott så även där är dom snåla... men ärligt talat har någon trott att dom skulle ge något som hade ganat spelarna...i så fall måste den personen leva i en drömvärld =P
 

DeletedUser261

Guest
Hej taj-lej

Jag håller med dig helt och hållet, gåvan med instanserna som gavs ut är säkert bara ett sätt för dem att försöka släta över
sin snålhet med gratis diamanthaveriet, och då ge oss det som vi minst behöver gör inte att jag känner mig kompenserad
kommer nog aldrig att använda mig av dessa instanser, jag fick i gåva har aldrig brist på varken mynt eller resurser har ofta för mycket så jag måste utnyttja grossisten för att kunna skörda mina hus och verkstäder, men som sagt nu har de ju gett oss nånting så de tror säkert att nu ska saken vara utagerad och alla ska vara nöjda och glada nu/S
 

DeletedUser261

Guest
En liten tanke slog mig i all sin enkelhet > Ledningen inom elvenar = personer som jobbar på transportstyrelsen < Då klarnar ju en hel del om varför allt är som det är, eftersom där är man ju van med skandaler och haverier < bara min personliga fundering/S
 
Topp