• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nytt problem Ingen kp på turneringarna

DeletedUser228

Guest
Jag har vunnit två nya turneringar men inte fått någon kp den här gången heller, samma problem hade jag när ni stoppade förra gången så jag antog att det var en buggfix. Ska ni stoppa igen eller vad tänker ni göra? Känns ju sådär att ta några fighter eller köpa sig fri om jag inte har ngt för det. :confused:
 

DeletedUser228

Guest
Jag har vunnit två nya turneringar men inte fått någon kp den här gången heller, samma problem hade jag när ni stoppade förra gången så jag antog att det var en buggfix. Ska ni stoppa igen eller vad tänker ni göra? Känns ju sådär att ta några fighter eller köpa sig fri om jag inte har ngt för det. :confused:
VARFÖR I H-VETE FÅR JAG INGEN KP I TURNERINGARNA???
Åter igen vinst men likt förbannat får jag ingen kp?
 

DeletedUser138

Guest
Hej Mipp!

Ibland för man kp, ibland reliker och ibland runor som vinster när man tagit en turneringsprovins. Vad är det för situation du inte får kp i? Vilken provins och på vilken nivå? Är det "random" också, att du får kp ibland och ibland inte?
Antagligen är supporten en bättre plats för det här ärendet eftersom det inte verkar vara ett generellt problem, men de kommer att behöva svar på ovanstående frågor i så fall.
 
Topp