• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Jultävlingar del 4: Julklappar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jultävlingar del 4: Julklappar

Info


Slutdatum: 24:e december 2019
Vinster:
1.
750
diamond.png


Tävling


Denna fjärde och sista delen av jultävlingarna handlar om julklappar.
Vad står på önskelistan i år?

Regler


  • Ett bidrag per spelare.
  • Vinnaren kommer att slumpvis dras från de godkända inläggen.
  • Ett giltigt bidrag ger dig automatiskt en chans att vinna det speciella priset den 24:e december.
Lycka till!
Team Elvenar
 

DeletedUser514

Guest
På min önskelista står upplevelsepresenter tillsammans med personen/personerna som ger mig klappen.
Sedan man blivit "vuxen" köper man ju det man behöver/önskar sig själv generellt så jag tycker sällskap med de jag bryr mig om är värt mer än fysiska saker =)
Kan vara allt från en biokväll, en helguflykt i skogen eller en bakningskurs tillsammans.
 

DeletedUser576

Guest
Inga paket alls önskas, utan trevlig samvaro och hälsa för oss alla.
 

DeletedUser93

Guest
Hos oss får enbart barnen paket , vi vuxna slutade "byta böcker" för en hel del år sedan, och det är den allra, allra bästa klappen, att få se förväntansfulla barnögon.
 

potter

Mästare
Min julklapp är i och för sig mer ett nyårslöfte än ett jullöfte.

Men Julklappen/julklapparna jag skulle vilja ha är en ny och fin laptop som jag själv inte har råd med och kanske en stationär dator från samma leverantör. Gärna ett hemmabiopaket som installeras och är spelklar direkt, med suroundhögtalare.

Och sist men inte minst; att inte ge några nyårslöften. Så blir det och till er alla från oss alla: God jul och gott nytt år. :)
 

ZpaRoW

Mästare
Redan köpt julklapp till mig själv, kom ju 100% på diamanter så blev 56k st hårda stenar haha nee önskar inget! Bara få en så bra Jul det bara går med familjen efter allt som hänt detta skit år...
 

Mjolner

Legend
I år önskar jag mig lugn och ro. Mina syskonbarn får pengar swishade till sig, via deras föräldrar. Vad de gör för summan är upp till syskonen.
 

DeletedUser575

Guest
Nyaste Samsung TV:n och Philips Hue system till alla belysningskällor och lite till - om jag får drömma alltså.
 

anga

Mästare
Att ge julklappar och se glädjen i andra är min julklapp :) Gubben får en butangasbrännare.... fick googla söka. men hitta--- så nu ligger den i ett paket under granen med barn och barnbarns paket :)
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
På min önskelista står bara att jag får vara med min Kärlek som annars bor lite över 100 mil bort från mig <3
 

DeletedUser598

Guest
oj vad svår fråga! haha antar man inte ska svara det vanliga fred på jorden grejen så säger.... en stor macrophylla albomarginata exemplar vore inte helt fel! (ja jag är blomtokig men kolla in dessa blad) :p:p:p

hoya albo.jpg
 

DeletedUser166

Guest
Ja tycker de är mycket roligare att ge. Men Vinna drömvinsten kan man ju önska sig så man kan ge ännu roligare paket :)
 

DeletedUser580

Guest
På min önskelista står umgås med familjen och gärna en julklapp med presentkort på spa! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

RosCool

Legend
Faktiskt en ny mobil. Jag vet jättetråkig julklapp. Men min har ett stort hål i ena hörnet och som jag har lagat med svart eltejp. Hålet går ända in till de elektroniska mekapärerna så den uppför sig lite konstigt. Startar om när den känner för det, lägger på luren mitt i ett samtal osv. Med en ny telefon skulle Elvenar bli så mycket bättre
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp