• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Köpte bostad utan plats att bygga på - försvann diamanterna?

Jian

Mästare
Jag passade på att utnyttja det tidsbegränsade erbjudandet om 10% rabatt vid köp av bostad. Betalade med hoptjänade diamanter och upptäckte att jag inte hade tillräckligt med yta att placera ut bostaden.
Klickade klart och då försvann byggnaden. Trodde att det är som när man ska bygga från lagret och inte hittar en plats. Man klickar klart och byggnaden går tillbaka till lagret.
Nu finns inte min betalda bostad i lagret - den försvann :(.
Har jag tappat de diamanter jag betalade med?
I ärlighetens namn har jag inte koll på hur många diamanter jag hade före köpet så jag kan inte kolla själv.
 

Gaiona

Mästare
Jag passade på att utnyttja det tidsbegränsade erbjudandet om 10% rabatt vid köp av bostad. Betalade med hoptjänade diamanter och upptäckte att jag inte hade tillräckligt med yta att placera ut bostaden.
Klickade klart och då försvann byggnaden. Trodde att det är som när man ska bygga från lagret och inte hittar en plats. Man klickar klart och byggnaden går tillbaka till lagret.
Nu finns inte min betalda bostad i lagret - den försvann :(.
Har jag tappat de diamanter jag betalade med?
I ärlighetens namn har jag inte koll på hur många diamanter jag hade före köpet så jag kan inte kolla själv.
Använd kugghjulet i spelet och klicka på Support så kan supporten undersöka saken och hjälpa dig!
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Diamanterna dras inte förrän du sätter ut byggnaden så inga diamanter har använts.
Byggnaden går bara tillbaka till lagret om den kommer från lagret, eftersom du försökte köpa byggnaden så avbröts bara köpet istället.
 
Topp