• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Kattastrofal handel med kännande varor.

Grizabella

Kändis
Just nu är det extrem efterfrågan på Platina i handeln vilket gör att alla som inte har Platina som boostvara får extremt svårt att sätta upp de gästrasbyggnader vi behöver och inte blir det lättare av att handlarna bara kan användas så ofta.

så min fråga är om allaelementar hubbar verkligen behöver ha just Platina vidbygget (och bläck vid första uppdateringen) eller om man kan tänka sig att dela upp de olika byggnaderna påolika tier ett varor för att hjälpa handeln?

okej att det ska vara en utmaning att få upp gästrasens byggnader men ni behöver väl int e ta död på handeln för det? G.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Ja, håller med. Känns dumt att alla byggnader krävde samma varor, lite variation hade inte skadat.
 

Rosis

Mästare
Instämmer till fullo. Jag är tacksam att jag är med i ett starkt Brödraskap som hjälper varandra direkt om det behövs. :D
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Hubbarna kostar inte platina för alla spelare utan de kostar din boostade kännande vara + 2.
Så:
Är din boostade kännande vara månsten kostar de alvträdgummi
Är din boostade kännande vara platina kostar de månsten
Är din boostade kännande vara alvträdgummi kostar de platina
 
Topp