• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Möjlighet att blockera användare (på marknaden)

Efterfrågar en möjlighet att blockera användare främst på marknaden.
Vissa spelare som bara kör med skambud och spelets "otillräcklighet" gör att det lätt sker att man klickar på erbjudanden man inte vill ha.
Andra spelare spammar marknaden med samma erbjudanden "rad ut och rad in" vilket gör att man lätt missar det man letar efter.
Ett alternativ är en extra klickruta så man bara ser erbjudanden från ens eget Brödraskap.
Spelet är väldigt välgjort och mer varierande än dom flesta spelen på marknaden men det finns saker som denna som inte färgar spelet med guldkant, tvärtom!
 
det valet finns på dator
Jag tror du syftar på rutan som visar erbjudandena från såväl eget Brödraskap men även sina grannar på kartan. Har annars totalt missat att man på datorn kan sålla så man bara ser erbjudanden enbart från sitt brödraskap. Spelar visserligen 80-90 procent på appen på mobilen.
 

Mammio

Mästare
Så här ser det ut på datorn, trycker man på rutan med symbol för brödraskap, ser man bara brödraskapets bud
budBS.jpg
 

Macbolan

Mästare
Jag skulle vilja ha möjligheten att ställa någon "Profitör" inför en "Riksrätt" här på Forumet! ..Vår egen lilla "Senat" typ! ;):cool:
Och har man uppsåtligen traschat Torget med skambud, samt uppviglat andra att göra liknande?
Då kan man ställas inför Forumets "Riksrätt"!
..sen kan Alla rösta Om snubben skall dömas ..eller Inte!?..:p:cool:
 

Jian

Mästare
Det som vissa kallar för fejkade nyheter (måste ju skriva på svenska här så jag översatte uttrycket)
blir det verkligen svenska om man skriver med e + j i fejk njos (njos får gå som svenskelska) ska man inte använda ett översatt ord istället för ett försvenskat ord? Ja, jag bara undra i mitt stilla sinne
 

Gaiona

Mästare
Enligt SAOL (Svenska akademiens ordlista) så är fejk ett ord som är accepterat i svenska språket och som stavas på det sättet, det betyder bluff.
 
Topp