• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Magi akademi

DeletedUser120

Guest
Hejsan
Jag tycker att man borde kunna ta bort Magi akademi ifall man behöver
eller så är det bara en bugg som jag har.
Känner att det medför inte så mycket mer än att den tar mycket plats.

snigel1
 

DeletedUser85

Guest
Den går mycket riktigt inte att ta bort, men om det är ett förbiseende av utvecklarna eller om den ska utvecklas vidare och bli en nödvändig del av spelet vet jag förstås inte.
Håller med om ditt förslag hur som, själv använder jag den. Den är jättepraktisk när man ska byta ut sin kultur, t.ex, när man behöver väldigt mycket verkstadsproduktion under en kortare tid, men om någon inte har nytta av den, så visst borde den gå att ta bort?
 

Vega

Medlem
Jag tycker den är värdelös för det kostar alldeles för många reliker hela tiden för att tillverka trollformler och reliker är inget som är lätt att få tag i heller. Man måste forska fram provinser som tar en evighet sen måste man antingen strida eller förhandla för att inta en provins.
Strida är svårt för armen dör som flugor hela tiden och förhandla är så otroligt dyrt.
Så jag tycker inte att Magiakademin tillför särskilt mycket för resurser får man ändå en massa av om man gör uppdrag och om man är inloggad en längre tid på dagen eller kvällen sätt verkstäderna på 5 eller 15 minuter då får man snabbt ihop resurser.
 

DeletedUser138

Guest
Hej och tack för era funderingar!

Jag skrev i ett annat inlägg för ett par dar sen att det finns önskemål från flera håll att göra akademin säljbar men att inget beslut är taget ännu vad jag känner till. Så vi får återkomma med besked, det är som sagt en pågående diskussion i alla fall :rolleyes:
 
Topp