• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Magiakademin styr om produktion själv

Josef Knecht

Lärling
Spelar normalt på android och när jag satte på mobilen och spelet i morse ser jag att magakademin själv ändrat all produktion till "inspirerande meditation" från att ha varit på "kombinationskatalysator" (gäller alla fem rutorna vilka jag ställde in kvällen innan). Väldigt mysko...
Ser även att de olika produktionsalternativen har bytt plats i raden där de anges. "Kombinationskatalysator" brukar vara längst till höger men nu är "inspirerande meditation" på den platsen. Kanske är det därför?
Vore bra att veta om detta är ett tillfälligt problem eller om Magiakademin har fått fnatt på något sätt.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Det är ett "engångs"-problem som uppstod vid en mini-uppdatering igår.
Utvecklarna håller på att kolla på det men det bör inte hända igen.
Jag återkommer när jag vet mer.
 

Gaiona

Mästare
Det är INTE ett engångsproblem, för mig hände det första gången i morse, för andra har det hänt flera gånger så det är dags att Inno skärper sig, det här förstör förtroendet som vi spelare borde ha för spelet.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
åh, jag trodde att det var jag som gjort något knäppt =) Dock var detta första gången som det hände mig.
 
Topp