• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Mana

DeletedUser201

Guest
Hur många pilträd bör man ha för att inte sinkas alltför mycket i sina äventyr bland skogsalver och annat? Inser att jag kommer att behöva säga adjö till vissa av mina vunna kulturbyggnader som jag tycker är fina, men som inte ger varken mana eller befolkning och det gör lite ont.
 

DeletedUser85

Guest
Hej Sareana! Tror jag hade 8 eller 9 pilträd som mest. Pilträden är bra, de håller ett tag till skillnad mot skogsalvsbostäderna som fort tjänar ut och får bytas ut.
Jag kollade lite på din stad & den är välbyggd och effektiv i mina ögon i alla fall. Det enda jag reagerade på var antalet verkstäder. Själv hade jag 7 st. tills wizardskapitlet då jag fick bygga en 8'e. Sen använde jag några kultur + verkstadsspells 1-2 ggr/vecka för att hantera efterfrågetopparna.
Lycka till med skogsalverna :)
 

DeletedUser201

Guest
Hej Rheinstahl! Tack! Jag vet inte varför jag har tio verkstäder, men det är smidigt vid brödraskapsäventyren, men då har några i mitt brödraskap kommit på att man kan bygga många små så det går ju bra. Jag kan definitivt ta bort två verkstäder utan att det gör ont, tack för tipset!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp