• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Markering av förtrollade byggnader

DeletedUser111

Guest
Skulle man inte kunna tänka sig att färglägga den markering som blir när man förtrollar en byggnad? Det är svårt, nästan omöjligt, att se när jag besöker mina grannar för att polera vilka kulturbyggnader som är förtrollade:rolleyes:
 

DeletedUser106

Guest
Det skulle vare bra, inte för att jag har svårt att se vilka byggnader som är förtrollade :)
 

DeletedUser138

Guest
Tycker någonstans mitt emellan er två. :p Oftast ser man förtrollningen tydligt men sen har vi ju "De svävande öarnas brunn", där är dekorationen rätt lik förtrollningens så där är det lätt att se att man kan klicka fel. Antar att det beror på skärmstorlek, upplösning etc. hur man upplever förtrollningsanimationen. Dum fråga säkert, men Slowslide: Du har väl "Kvalitet på stadsgrafiken" i verktygsmenyn satt till hög?
Hur som helst, tackar för ett bra förslag som vi för vidare. :)
 

DeletedUser111

Guest
Hehe, det var faktiskt en smart fråga, Lysandros;)! Kollade precis och den stod på medium (generad...):oops:. Får se hur det ser ut nu!
 
Topp