• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Mejl

Vega

Medlem
Nu är det buggar när man skickar mejl till varandra i spelet också, dom kommer inte fram fast man uppdaterar spelet.
Det är så fruktansvärt irriterad med alla buggar överallt det går snart inte att göra något utan att det krånglar.
 

DeletedUser3

Guest
Hej Vega!

Vi har fått in rapporter om det här och undersöker saken. Utvecklarna kommer lösa problemet så fort som möjligt.
 

Vega

Medlem
Det har inte blivit bättre med mejlen det står fortfarande att jag har 79 olästa när jag varit ute på kartan.
Trodde ni skulle fixa det med nya uppdateringen och bygg-fix men tydligen inte.
 

Vega

Medlem
Samma sak när någon skickar svar i ett mejl jag skickat så kommer det inte fram.
Det börjar bli fruktansvärt irriterande att ni aldrig får någon ordning på dom buggar vi tjata om i evighet nu
 

DeletedUser106

Guest
Jag har samma problem som dig Vega så då är vi två om det.
Hur svårt ska det vara att fixa lite bugg?
irriterande när kära Vega skickar pm till mig så får jag inte det. Jag vill kunna läsa Vegas pm så snälla lös problemet :mad:

Från simpson
 

DeletedUser43

Guest
Jag får upp att jag har 4 olästa meddelanden när jag har varit inne under notiser och inte i inkorgen.
Det har slutat dyka upp när man kommer tillbaka från kartan eller forskningen dock.
/Lady
 

Vega

Medlem
Buggen på mejlen är fortfarande kvar. varje gång man varit på världskartan eller putsat så står det att man har en massa mejl olästa, när ska ni fixa till det?
 

DeletedUser106

Guest
Samma problem har jag så jag undrar oxå när ska ni fixa den buggen?
 
Topp