• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Mobil version oct 20202

harpan

Legend
har precis lyckats ladda ner appen till min Huawei... hu Huawei strulig med appar och bannlyst i Sverige... iii. stör mig lite på att när man börja en produktion i gäst fabriker så måste man klicka ner produktionen.. och när jag "hoovrar" över fabriker ser jag inte vad jag producerar vill ju spara till kommande uppdrag och inte "skörda" alla grejer + att jag inte kan besöka "kompisar" som jag inte upptäckt för att ev hjälpa till med KP som tack :confused::(;):):cool: säkert upp taget tidigare men hittade inte
 

Mirabella77

Legend
Ja man kanske ha valt en annan märke men nu är de bara att anpassa sig, har själv en Huawei.
Du får trycka på fabriken så en skylt öppnas där så vissar den produktionstiden oh om du kollar ovanför den kan dy se vad den produserar ocg samt mägden. Om inte gör det då är det en fel i apen :confused: Obs! Om fabrikerna är klara med produktion är det inte möjligt att se längre vad man har satt i fabriken på appen men i data versomen är de möjligt så de är bara att komma ihåg vad man har satt, en bra minne alltså haha:cool:
Nej de går inte besöka spelare utanför sin utforkade karta och sin bs SYND SYND SYND :rolleyes: Finns mycket som de kunde ha gjort bättre i appen, men vissa saker är också bättre i appen än i data versonen de är de som har gjort att jag spelar i både :p
 
Topp