• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

När blev jag inbiten elvenarspelare?

Rosis

Mästare
Elvenar firar 5 år, men jag har dålig koll på när jag själv började spela, Finns det något sätt att se när jag började? Eller får jag leva höljt dunkel ? Vet ni?
Ja, Elvenar-teamet borde inse vilka inbitna statistiknördar de har att göra med, och servera oss allsköns data, om oss själva, och om andra spelare, typ som Elvenstats fast myyyycket mer. Och direkt från källan, alltså från InnoGames själva... Det räcker liksom aldrig till, det de gör för oss, vi vill veta meeer. ;)
 

Mammio

Mästare
Det finns ingen information om detta i spelet @Pisellan Om man har sparat sitt allra första mejl från Inno med välkomstmeddelande, så kan man roa sig med att leta reda på det. Om man minns vilket event som var det första man deltog i, så finns ungefärligt datum där.
Det första event jag spelade i var Maskeraden (det var mycket förvirrande för en nybörjare, tyckte jag). Maskeraden spelades i Augusti 2017, så snart 3 år sen. :D
 

harpan

Legend
Elvenar firar 5 år, men jag har dålig koll på när jag själv började spela, Finns det något sätt att se när jag började? Eller får jag leva höljt dunkel ? Vet ni?
Jag gick med i forumet , direkt , och presenterad mig som ny spelare 12 augusti 2019 , så jag får börja och planera för 1 års fest snart!!! :cool: Inbiten blev jag snabbt , men hajjade inte mycket , så jag frågade massa knasiga frågor ;) alltid skit bra svar , !!!
 
Senast ändrad:

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Elvenar firar 5 år, men jag har dålig koll på när jag själv började spela, Finns det något sätt att se när jag började? Eller får jag leva höljt dunkel ? Vet ni?

Med risk för att jag kommer få sitta och leta upp de flesta spelare (säg till om ni vill veta).
@Pisellan
Registrerad: Tisdag 08 Dec 2015 12:08:41

Så din 5 årsdag är om ca 6 månader :)
 

Rosis

Mästare
Åhhhh.... Men, om infon finns.... Ehum....
Ja, Elvenar-teamet borde inse vilka inbitna statistiknördar de har att göra med, och servera oss allsköns data, om oss själva, och om andra spelare, typ som Elvenstats fast myyyycket mer. Och direkt från källan, alltså från InnoGames själva... Det räcker liksom aldrig till, det de gör för oss, vi vill veta meeer. ;)
Säger det bara en gång till...
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
hmmm, jag gick inte med här förrän ett bra tag som jag spelat, så är osäker, undrar om jag kan hitta ett mail...
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
WOW, hittade ett mail från 2016-01-07 - fyra tips som ger dig en drömstart
Måste vara det första man får.

Där ser man (var visst samma datum som här på forumet tror jag minsann) =)
(vad säger det om en....att man aldrig rensar mailkorgen... *suck*)
 

Gaiona

Mästare
Rensa mail, nej det gör jag inte, det händer lite då och då att jag behöver hitta info i flera år gamla mail.

Jag och min sambo (vi spelar tillsammans på detta konto) började spela 10/9 2019.
 

Macbolan

Mästare
Jag gick med i nådens år 1869...tror det var i halvmånens krets,,,för Grodorna var som galna i dammen!? :cool:
Hmm!?...det kan dock ha varit i en annan dimension jag spelade då..lite osäker.. ;)
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Söte, gulle, Boefst, får jag också veta?
Du blev medlem den 20 sept 2018 här på forumet.

Vill man se när man blev medlem här på forumet och inte vill kolla runt i inställningarna så räcker det att ni ställer musen på ert namn så står det =)
Lite förvirrande dock, för det stämmer inte med det Boefst skrev till pise, men det kanske var när hon började på elvenar , inte när hon registrerades på forumet (alt att det finns en äldre databas för forumet??).
 

Gaiona

Mästare
Du blev medlem den 20 sept 2018 här på forumet.

Vill man se när man blev medlem här på forumet och inte vill kolla runt i inställningarna så räcker det att ni ställer musen på ert namn så står det =)
Lite förvirrande dock, för det stämmer inte med det Boefst skrev till pise, men det kanske var när hon började på elvenar , inte när hon registrerades på forumet (alt att det finns en äldre databas för forumet??).
Det är många som börjat spela långt innan de blev medlemmar här så det är två helt olika datum.
 
Topp