• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

När jag sitter å väntar .....

harpan

Legend
Sitter jag å Kollar mina Marmorfabriker, den främre öser sten i hålet på den som står bakom ser så himla kul ut! Nä Harpan gå och lägg dig nu!!!!
sten.PNG
 

Macbolan

Mästare
På tal om "sitta å Vänta"!?
..så kommer Jag osökt att tänka på en gammal kollega på Psyk!
När han hade tvättid på sitt campus ..där han bodde i en liten Etta! ,,Så brukade han gå till Bolaget å köpa hem en kasse med typ 12 Starköl!
Sen satt han å stirrade på Diskmaskinen i X antal timmar ..emedan han hinkade i sig Ölen! :eek:
Han tyckte det var oerhört Rofyllt att se tvätten snurra runt ..medan han satt och Filosoferade för sig själv! :cool::)
..att han sen hade lite Egna "problem"..med Alkohol å andra knepigheter...är En Annan historia! ;):cool:
 

harpan

Legend
På tal om "sitta å Vänta"!?
..så kommer Jag osökt att tänka på en gammal kollega på Psyk!
När han hade tvättid på sitt campus ..där han bodde i en liten Etta! ,,Så brukade han gå till Bolaget å köpa hem en kasse med typ 12 Starköl!
Sen satt han å stirrade på Diskmaskinen i X antal timmar ..emedan han hinkade i sig Ölen! :eek:
Han tyckte det var oerhört Rofyllt att se tvätten snurra runt ..medan han satt och Filosoferade för sig själv! :cool::)
..att han sen hade lite Egna "problem"..med Alkohol å andra knepigheter...är En Annan historia! ;):cool:
Skulle gärna vilja se den diskmaskinen å varför han tvättade kläder i den?
 
Topp