• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Öppen Nu har vi plats ledig

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Hej alla elvenarspelare

Vi är ett gäng aktiva spelare som gillar att spela detta roliga (dock ibland låååååångsamma) spel :)

Vi kör alltid spiran till minst andra bossen och tar alla kistorna i turneringen (dock minimum 1000 poäng för de som vill ta det lite lugnare).
Vi är dagligen aktiva med puts. Har man det lite kärvt så är vi inte sena att hjälpa varandra.

Brödraskapsäventyr har vi löst så pass att vi, med anpassad insats utifrån möjligheter, tar en bra placering.

Vi kör numer med NetZero kombinerat med shout-outs som KP-system. Ett system som nog är lite mer vanligt på betan eller utländska servrar :)

Känner du att detta låter som ett BS för dig, ansök gärna.

Hoppas ni vill ta chansen att hänga med oss.

Kram
Gose
 
Senast ändrad:

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Har du passerat kapitel 5? Våga chansa, kom och spela med oss!

Vi är ett trivsamt brödraskap där vi som aktivt spelar Elvenar kan mötas och ha kul tillsammans. De mål vi har satt har vi tagit fram tillsammans om en nivå vi förväntar oss att vi alla klarar av utan att det ska behöva vara jobbigt att spela. Vi spelar för att ha kul!

Vi stöttar varandra så det är inte så knepigt som det kan låta =) Vi har som mål att hjälpa varandra så mycket vi kan.

Det vi förväntar oss av varandra är att vi tar:

- Mingräns 1000 poäng varje turneringsomgång.
- Spiran tar vi till minst andra bossen (vi hjälper till i början så det går! :diamond::diamond::diamond::diamond:).
- Alla deltar i BÄ efter bästa förmåga (man behöver inte rasera sin stad).Vi satsar på en bra placering utan att det ska behöva påverka städerna allt för mycket och med minimal inrapportering (endast 1 och 2 dygns). Vi bidrar alla med det vi kan!
- Putsa så mycket ni kan, det hjälper dina medspelare (håll den gyllene handen aktiv).

-Vi använder oss av NetZero KP-system: Systemet går ut på att man fyller sina egna under och sedan när det är fyllt till 60-75% lägger man ut det till medlemmarna så att de kan ta kistorna mot samma KP- värde som de får igen i kistan. Så ingen förlorar KP på att ta en kista och vinsten är istället hos ägaren till undret. På så sätt försöker vi avdramatisera jakten på kistor.

Blir man borta ett längre tag eller missar ett BÄ osv, så håll kontakt med Ärkemagikern (Gose).

Kom ihåg att vi spelar för det är kul!

Kram
Gose

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Senast ändrad:

Godina

Novis
Är ny kan det vara så att det kan finnas plats åt mig ändå? Det verkar vara ont om Brödraskap som är öppna. Godina heter jag. Det verkar vara svårt dels att bli medlem och dels att komma åt vänner att hjälpa, så jag undrar hur gör man?
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Är ny kan det vara så att det kan finnas plats åt mig ändå? Det verkar vara ont om Brödraskap som är öppna. Godina heter jag. Det verkar vara svårt dels att bli medlem och dels att komma åt vänner att hjälpa, så jag undrar hur gör man?
Hejsan

Vad kul att du hittat hit! Det ör inte alltid synligt om det finns platser ledig i ett brödraskap(BS), så det är aldrig fel att skicka en liten presentation om sig. Ett tips är att läsa BSens beskrivningar och hitta ett gäng som spelar så som man själv gör.

Att hjälpa sina grannar uposkattas alltid. Ju fler provinser du öppnar desto fler grannar får du. Om man går in och ger grannhjälp en gång om dagen så brukar det leda till att man får hjälp tillbaka och så ör det hela igång.

Hoppas du kommer tycka om spelet.
 

Godina

Novis
Hejsan

Vad kul att du hittat hit! Det ör inte alltid synligt om det finns platser ledig i ett brödraskap(BS), så det är aldrig fel att skicka en liten presentation om sig. Ett tips är att läsa BSens beskrivningar och hitta ett gäng som spelar så som man själv gör.

Att hjälpa sina grannar uposkattas alltid. Ju fler provinser du öppnar desto fler grannar får du. Om man går in och ger grannhjälp en gång om dagen så brukar det leda till att man får hjälp tillbaka och så ör det hela igång.

Hoppas du kommer tycka om spelet.
Jag vet ju inte ens hur man når grannar för jag har inget sådant på mitt spel. Hur går man med i ett Brödraskap. Jag provade men det var något jag måste göra först men ingenstans stod det var!! jag skulle göra detta innan jag kunde gå med i ett BS.
 

Gaiona

Mästare
Jag vet ju inte ens hur man når grannar för jag har inget sådant på mitt spel. Hur går man med i ett Brödraskap. Jag provade men det var något jag måste göra först men ingenstans stod det var!! jag skulle göra detta innan jag kunde gå med i ett BS.
Du måste forska fram möjligheten, den finns i början av andra kapitlet.

Om du behöver tips för grunderna i spelet så tycker jag att du kan läsa i wikin på denna länk.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Vi har en spelare som tyvärr ska sluta spela så vi har en plats ledig.

Vill ni bli en del av vårt gäng, skicka en ansökan ❤️
 
Topp