• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nu räcker det

anga

Mästare
Nu räcker det. Var det på en firmafest inno kom på detta med förändringar av UV!!!!!!!
1.5 mille minus kultur!!!!!!!!!!! En annan i BS 2,8 mille. Vill ni att vi ska sluta spela?
Tid, pengar har vi lagt ner, år ut och år in. Och vad får vi för det? En stor jäkla käftsmäll.
Antingen återställs allt igen som ursprunget var, eller så ökar ni kulturen en massa på byggnader vi redan har.
Eller så ger ni oss fler expansioner så vi kan bygga fler kulturbyggnader. Jag ska inte behöva riva min stad för att balansera, jag
är stolt över varje byggnad jag har kämpat för. Gör om, gör rätt
Vansinnigt förbannad anga, och talar för hela BS Scorpions
 

penguins21

Medlem
Ja anga jag håller med, ändrar de inte tillbaka så kommer många sluta spela, är väldigt besviken och förbannad också, ingen i Seven Kingdoms tycker denna uppdatering var bra, riktigt uselt av inno, ett stort skämt detta med UV som man har kämpat upp i flera år och så går de in och sänker värden där och sedan ska alla undren inte bara de nya bara ha fragment, katatlysatorer och restaureringar för att bygga ut, sämsta någonsin i spelet, de gräver sin egna grav.

Gör om, gör rätt, katastrof att de kan gå in och göra en sådan idiot ändring.
 

macaroj

Medlem
Håller med ovanstående talare! De har systematiskt förstört spelet på senare tid med alla sina ''förbättringar''. inno har huvudet i ars''t denna gång. :mad:
 

Gaiona

Mästare
Vi har i Scorpions räddat spelglädjen hos ett flertal spelare men efter det här så går det knappast att rädda några fler.

Det känns som om många redan har lämnat Elvenar, flera i Scorpions försöker uthärda några dagar till men vi saknar glädjen nu men en sak är helt säker, inte en enda krona till kommer att läggas, Innogames har kastat ut det förtroende som vi hade för dem.
 

Gaiona

Mästare
Någon verkar inte uppskattat mina förslag på hur vi ska protestera mot Innogames (bojkotta reklamen i spelet, dissa appen i spelbutikerna, vägra betala pengar i spelet samt kräva tillbaka pengar) för plötsligt var jag inte längre medlem på Innogames Discordserver, jag har inte fått ett enda meddelande om anledningen till att jag inte längre kommer in så det känns jäkligt fegt.

Uppenbarligen bet mina förslag rejält på dem...
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Någon verkar inte uppskattat mina förslag på hur vi ska protestera mot Innogames (bojkotta reklamen i spelet, dissa appen i spelbutikerna, vägra betala pengar i spelet samt kräva tillbaka pengar) för plötsligt var jag inte längre medlem på Innogames Discordserver, jag har inte fått ett enda meddelande om anledningen till att jag inte längre kommer in så det känns jäkligt fegt.

Uppenbarligen bet mina förslag rejält på dem...
Oj det var tufft.
Har nog sett värre kommentarer från andra på de andra servrarnas discord chattar.
 

Gaiona

Mästare
Oj det var tufft.
Har nog sett värre kommentarer från andra på de andra servrarnas discord chattar.
Jag struntar i Discord, det tar för mycket tid och energi från mig och fortfarande har jag inte fått någon information om varför jag blev utkastad.

Visserligen kan man lämna servern själv men det är för många steg för att kunna göra av misstag så jag tror inte att jag råkat göra det av misstag.
 
Topp