• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Ombyggesläge?

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Se där ja, jag visste inte att de fanns i FoE, ser ju hur smidigt ut som helst.
Tyvärr finns det inte (ännu) men jag ska definitivt se till att det är något som blir planerat.
Vet själv hur jobbigt det kan vara när man helt och hållet ska möblera om i hela staden.
 

RosCool

Legend
Det var synd :) ja den är riktigt bra.

Och det finns inga Förvarabyggnader? Jag råkade radera en Fenix före jag insåg att den är nog bra att ha. Men om det hade gått att förvara byggnaden, så hade jag nog valt det i stället.
 

DeletedUser166

Guest
De är många som tagit upp de och de kommer aldrig att finnas har inno svarat de är en del av utmaningen i spelet att de är som de är nu och ja tycker dom gör rätt i de
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag tror det uttalandet var kopplat till att man inte ska kunna rotera byggnader, utan att det ska vara en utmaning som ett pussel. Att kunna sätta igång ett ombyggnadsläge har i alla fall jag inte hört något om.
Med tanke på att FoE har det så tror jag inte det är omöjligt att ha det i Elvenar heller då de är liknande hur man bygger städer.
 

DeletedUser166

Guest
Nä svaret har varit till att man inte ska kunna rotera man ska inte nån stans att stoppa byggnaderna medans man bygger om de var nån som tog upp specifikt att dom ville ha som I FoE och ja antar de var ombyggnads läget dom refererade till, men de var samma svar där. Ja spelar de inte så ja vet inte va de gör så de kan ju va nått annat ni förslår den här gången.
 

Macbolan

Mästare
Jag håller med Rhavin till 1000%
Denna fråga har varit uppe förr..
..och det hör till spelets natur..att få krångla med nya uppdateringar/kapitel..man måste planera för detta!
 
Topp