• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Omröstning 3: Skapa en communitybaserad byggnad!

Vilken gästras vill ni att byggnadens design ska vara baserad på?

  • Dvärgar

    Röster: 2 15,4%
  • Feer

    Röster: 1 7,7%
  • Troll

    Röster: 1 7,7%
  • Skogsalver

    Röster: 3 23,1%
  • Trollkarlar och drakar

    Röster: 2 15,4%
  • Hober

    Röster: 1 7,7%
  • Elementarer

    Röster: 3 23,1%

  • Totalt antal röstare
    13
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser3

Guest
Vilken gästras vill ni att byggnadens design ska vara baserad på?
 
Senast redigerad av en moderator:

Taj-Lej

Kändis
Hej lite konstiga saker att fråga om ....vill själv ju att byggnaden kommer så tidigt som möjligt...jag föresätter att den ökar i värde efter kapitel man klarar ...om inte så är ju hela grejen bara en ny byggnad och i så fall röstar ju alla bara efter det kapitel dom är i röstningen

Mvh Taj
 

DeletedUser345

Guest
Hej lite konstiga saker att fråga om ....vill själv ju att byggnaden kommer så tidigt som möjligt...jag föresätter att den ökar i värde efter kapitel man klarar ...om inte så är ju hela grejen bara en ny byggnad och i så fall röstar ju alla bara efter det kapitel dom är i röstningen

Mvh Taj
Ganska självklart att man skall kunna bygga på en nivå för varje kapitel, annars är det ju "bara en byggnad".
 

DeletedUser244

Guest
Vilken gästras vill ni att byggnaden ska vara baserad på?

Rikk menar du baserat på kapitlens olika "egenskaper" eller menar du utseendemässigt? På sättet du frågar tänker jag direkt på utseendet för det är väl en självklarhet att en communitybaserad byggnad inte ska exkludera spelare på tidiga kapitel?

Mvh Capriora
 

DeletedUser3

Guest
Rikk menar du baserat på kapitlens olika "egenskaper" eller menar du utseendemässigt? På sättet du frågar tänker jag direkt på utseendet för det är väl en självklarhet att en communitybaserad byggnad inte ska exkludera spelare på tidiga kapitel?

Mvh Capriora
Det är designmässigt. Har uppdaterat.
 

DeletedUser345

Guest
...och jag byter tillbaka till mitt första val igen. :)
 

Taj-Lej

Kändis
hej alla iof sig tror jag inte byggnaden kan bli så maffig på typ 4 rutor :) själv skulle jag nog föredra en neutral byggnad men hög...kanske en som växste på höjden efter antal kapitel man gjort ...om det inte blir så att den blir värdelös efter ett kapitel som det brukliga är med eventbyggnader

Mvh Taj ps mac jag satsade med på dvärgarna och cap jag tycker att dom är skymmade så nej tack
 

DeletedUser166

Guest
Körde på drak designen. Ja gillar mer rent å prydligt, så drak (1), dvärg(2) eller elementarer(3) Troll definitivt längst ner på listan sen feer.
 

Macbolan

Mästare
hej alla iof sig tror jag inte byggnaden kan bli så maffig på typ 4 rutor :) själv skulle jag nog föredra en neutral byggnad men hög...kanske en som växste på höjden efter antal kapitel man gjort ...om det inte blir så att den blir värdelös efter ett kapitel som det brukliga är med eventbyggnader

Jag skulle Äälska ett typ "Babels Torn"...i sann Dvärg-Anda!
Och kör man den på Höjden efter Kapitel man avslutat..så kan den bli maffig! :)
Mvh
Mac
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp