• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Omröstning: Skapa en communitybaserad byggnad!

Vad för dimension ska byggnaden ha?

  • 2x2

  • 1x4

  • 4x1


Resultatet är endast synligt efter enkät.
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser3

Guest
Kära alver och människor,

Vi har en helt ny och exklusiv byggnad som kommer i spelet i år: En community-baserad byggnad! Så vad är så speciellt med denna byggnad? Det är upp till er att avgöra.

Denna byggnad kommer att läggas till i spelet senare i år och vi vill att våra communities ska hjälpa oss att välja dimension, effekt samt typ och stil. Det är ett sätt att involvera dig, vår kära community, till att göra byggnader men även ett sätt att tacka våra dedikerade spelare då denna byggnad enbart går att få via forumstävlingar eller tävlingar via sociala medier.

Hur kommer det att fungera?

Tre veckor i rad kommer vi att posta en omröstning i forumet (och även senare på sociala medier) där vi frågar om din åsikt. Alla svar från världen över kommer läggas ihop och en vinnare väljs. Om ett par veckor kan vi dela mes oss vad för karaktär byggnaden kommer ha och senare kommer vi att tävla ut den.

Den här veckan börjar vi med att fråga om byggnadens dimension!

Med vänlig hälsning,
Team Elvenar
 

Taj-Lej

Kändis
Hejsan jag gillar ju enkla saker så 5x5 vore lagom både för att kunna hitta den bland alla stora byggnader så det inte blir som med byggaren

Mvh Taj
 

Taj-Lej

Kändis
hejsan igen ser att det var redan förutbestämda storlekar så då blir det 2x2 vore bra om det låg efter istället för före eftersom man kommer till texten först så man kanske inte tänker på att skrolla upp över det bara en tanke ...annars var det ju lätt att rösta bara att kryssa i en punkt


Mvh Taj
 

DeletedUser85

Guest
Det finns ett hipvärde i en sån byggnad, så jag skulle föredra om den vore lite större och därmed väl synlig, 5x4 t.ex. tycker jag vore en bra storlek :cool:
 

Macbolan

Mästare
"Jag skulle vilja ha en gemensam Byggmästar byggnad..oavsett Human lr Elves....som verkligen SYNS!!
..nått rejält; Typ 2x2...och rejält Hög..kanske en FYR..med snurrande lyktor...:)
Mvh
Mac"

Skrev detta på annan tråd..;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp