• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Priserna i Spiran

anga

Mästare
Är det bara jag som har otrolig otur? Eller? 215 diamanter var skörden i spiran denna gång, och naturligtvis portalförtjänst, som jag kan sälja själv. Upplever att priserna i Spiran har blivit så dåliga. Är det bara jag som upplever det så?
Take care all
 

abigbear

Medlem
Det rör sig väl egentligen om FÖRSÄMRINGEN av belöningarna i spiran jämfört med tidigare, inte huruvida 215 diamanter är eller inte är fy skam, lite märklig tolkning av Angas skrivning kan jag tycka. Inte direkt en start på en värdeskapande dialog.
 

Oktan

Legend
Eftersom vårt BS tar guld i spiran varje vecka sen en rätt lång tid tillbaka så vinner varje spelare i vårt BS som deltagit i spiran den veckan de diamanterna.

Fortfarande en relativt ok förtjänst i min mening, o vi i Ragnarök tar ju guld varje vecka med
Sen är ju allt i relation till vad man tycker, allt i spiran är baserat på sannolikhet och vissa gånger vinner man mer, andra gånger mindre.
Fokusen i spiran är ju o har alltid varit just portalförtjänst, fragment och kombinationskatalysatorer och lite diamanter här o var.
Gillar man inte den biten kanske det är bättre att fokusera på turneringen?
 
Senast ändrad:

anga

Mästare
Fortfarande en relativt ok förtjänst i min mening, o vi i Ragnarök tar ju guld varje vecka med
Sen är ju allt i relation till vad man tycker, allt i spiran är baserat på sannolikhet och vissa gånger vinner man mer, andra gånger mindre.
Fokusen i spiran är ju o har alltid varit just portalförtjänst, fragment och kombinationskatalysatorer och lite diamanter här o var.
Gillar man inte den biten kanske det är bättre att fokusera på turneringen?
Fokuserar på turneringen med,16 kistor så den biten är under kontroll.
Vapensmeden, magisk bostad/verkstäder, anden. Speciellt vapensmeden fick man 1-2 st varje vecka. Nu tar det veckor innan någon dyker upp. Jag föredrar vapensmed före diamanter. Nu kanske du förhandlar dig upp i spiran Oktan, då har du ingen nytta av den. Mitt inlägg handlade inte om diamanter, utan om att priserna blivit sämre. Mitt inlägg var en fråga, ditt svar ett påstående.
 

Oktan

Legend
Fokuserar på turneringen med,16 kistor så den biten är under kontroll.
Vapensmeden, magisk bostad/verkstäder, anden. Speciellt vapensmeden fick man 1-2 st varje vecka. Nu tar det veckor innan någon dyker upp. Jag föredrar vapensmed före diamanter. Nu kanske du förhandlar dig upp i spiran Oktan, då har du ingen nytta av den. Mitt inlägg handlade inte om diamanter, utan om att priserna blivit sämre. Mitt inlägg var en fråga, ditt svar ett påstående.

Kör alltid strid i Spiran :)
Tror vi helt enkelt får enas om att va oense i denna fråga då jag anser att belöningarna är och varit helt ok! :)
 

Komigen

Kändis
Fokuserar på turneringen med,16 kistor så den biten är under kontroll.
Vapensmeden, magisk bostad/verkstäder, anden. Speciellt vapensmeden fick man 1-2 st varje vecka. Nu tar det veckor innan någon dyker upp. Jag föredrar vapensmed före diamanter. Nu kanske du förhandlar dig upp i spiran Oktan, då har du ingen nytta av den. Mitt inlägg handlade inte om diamanter, utan om att priserna blivit sämre. Mitt inlägg var en fråga, ditt svar ett påstående.
Oktans inlägg var också en fråga.
Får vapensmed nästan varje vecka å tycker inte priserna blivit sämre.
 
Topp