• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Provinser

Vega

Medlem
Något som jag tycker är dumt och som skulle kunna ändras på och det är.
När man utforskar provinser så kan man bara utforska en åt gången och ju längre ut på kartan man kommer ju längre tid tar det. Jag tycker man skulle kunna utforska en åt varje väderstreck samtidigt för det tar annars en evighet innan man kan få expansionerna och dom behöver man för att kunna bygga ut när man har forskat klart om dvärgarna för det finns inte så mycket mer att göra.
 

DeletedUser3

Guest
Hej! Jag kan skicka er feedback vidare, men jag tror inte att det här är något som kommer ändras. Däremot ju mer forskningsträdet utvecklas och uppdateras så är det inte otänkbart att fler kartläggningsuppgraderingar kommer tilläggas så det går snabbare i framtiden.
 

pling

Medlem
det är ett förskräckligt bläddrande med gubbarna för att komma till rätt ställe när man ska skörda.
det kunde väl dom kreativa spelskaparna kunna gör något bättre av....

ursäkta att jag glömde överskrift.
 
Senast ändrad:

Vega

Medlem
jaha ja då förstår jag, ja alla dessa återkommande uppdrag är jobbiga att bläddra mellan för det finns ju som sagt uppdrag att tjäna verktyg på när man ska skörda sina varor och ibland får man bläddra fram över 20 uppdrag innan man hittar rätt och det är irriterande.
Det kunde spelskaparna försöka göra något bättre och lättare sätt att söka eftersom vi ska ha alla dess trista återkommande uppdrag jämt och ständigt. Man tröttnar och struntar i uppdragen till sist.
 

pling

Medlem
jaha ja då förstår jag, ja alla dessa återkommande uppdrag är jobbiga att bläddra mellan för det finns ju som sagt uppdrag att tjäna verktyg på när man ska skörda sina varor och ibland får man bläddra fram över 20 uppdrag innan man hittar rätt och det är irriterande.
Det kunde spelskaparna försöka göra något bättre och lättare sätt att söka eftersom vi ska ha alla dess trista återkommande uppdrag jämt och ständigt. Man tröttnar och struntar i uppdragen till sist.
nej, du får inte strunta i dom men ibland missar man något. men jag håller med dig, det är tröttsamt. det borde finnas lite mer gubbar att välja mellan. en vacker en, kanske.:);)
 

Vega

Medlem
Och varför får jag inte strunta i dom om jag får fråga, dom betyder ju inte så mycket för historien eftersom man kan göra dom miljoner gånger
 

DeletedUser106

Guest
Håller inte med er alls, För ett uppdrag kanske passar några spelare medan det inte passar andra spelare. Svårt att göra alla nöjda :p så jag tycker det är super bra som det är för då kan alla spelare hitta uppdrag som passar :)

från simpson !
 
Topp