• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

Mirabella77

Legend
Hur många vill hålla kvar de roliga tävlingar vi hade här i forumet? :D
RÖSTA!

Saknar tävlingarna, de gav så mycket glädje när man tävlande och ibland fick vinsten att vinna ♥
 

Gaiona

Mästare
Tävlingarna finns ju kvar i Discord men när man ser de andras svar så blir det inte alls lika bra.

Forumet ska finnas kvar och tävlingarna ska även de köras i forumet.

Jag vet flera som tittat in i Discord men det är för hög tröskel för att begripa hur det fungerar, användarvänligheten är under all kritik i Discord.
 

Mirabella77

Legend
Tävlingarna finns ju kvar i Discord men när man ser de andras svar så blir det inte alls lika bra.

Forumet ska finnas kvar och tävlingarna ska även de köras i forumet.

Jag vet flera som tittat in i Discord men det är för hög tröskel för att begripa hur det fungerar, användarvänligheten är under all kritik i Discord.
Jag tycker det är för krånglig o har svårt att logga in på min dc, här blir det enklare att delta. Dc är bra om man vill ha kontakt i större sträcka men för tävlingar o vissa annat tycker jag det bara blir för krångligt.
Så alltså tävlingarna kommer de köras här fortfarande? :D
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Tävlingarna kommer inte köras på forumet, det är Discord som gäller för dessa i framtiden.
Det som diskuteras är om forumet kommer hållas öppet i framtiden för de som vill fortsätta använda det.
 

Gaiona

Mästare
Tävlingarna kommer inte köras på forumet, det är Discord som gäller för dessa i framtiden.
Det som diskuteras är om forumet kommer hållas öppet i framtiden för de som vill fortsätta använda det.
Det är ett beslut av Inno som vi inte uppskattar och protesterar emot.

Elvenar blir så sakteliga förstört av Innos beslut om Discord, osv (vilket är anledningen till att jag lämnade teamet vilket du är väl medveten om), jag hade slutat spela med om det inte vore för ett underbart BS.
 
Senast redigerad av en moderator:

Mirabella77

Legend
Tävlingarna kommer inte köras på forumet, det är Discord som gäller för dessa i framtiden.
Det som diskuteras är om forumet kommer hållas öppet i framtiden för de som vill fortsätta använda det.
Jag vill rösta för att hålla kvar tävlingarna här med, tycker det inte är bra att de slutade med tävlingarna här. Det skulle gå köra samma tävling i DC som här :/
 

Mirabella77

Legend
Det är ett beslut av Inno som vi inte uppskattar och protesterar emot.

Elvenar blir så sakteliga förstört av Innos beslut om Discord, osv (vilket är anledningen till att jag lämnade teamet vilket du är väl medveten om), jag hade slutat spela med om det inte vore för ett underbart BS.
Förstår dig precis ♥ Hade valt samma som dig om jag vore du ♥
Spelet är inte lika rolig nu när de har förstört forumet :confused:
 
Senast redigerad av en moderator:

P3Games

Legend
Tävlingarna finns ju kvar i Discord men när man ser de andras svar så blir det inte alls lika bra.
Om nu Inno valt Discord som ny plattform för alla äventyrare som vandrar runt i Elvenar och byter ord och erfarenheter med varandra, så är det inte mycket vi har att stå emot. Men om man tror att att man kan klämma in allt det övriga som forumet gav, ja då undrar jag om man har hål i huvudet, eller bokstavligen skiter i vad det resulterar i.

Här vet jag inte om jag tolkat Gaiona rätt;
Ser man de andras svar i tävlingarna innan tävlingen är avslutad, eller antydde "ser de andras svar" det som svarats här i forumet angående Discord, och det var det som inte kändes bra?

Om man ser andras svar under pågående tävling så kan ju tävlingar så som de sett ut tidigare inte fortsätta i samma stil. Om det är så, vad blir poängen för de som tävlar? Förmodligen har jag tolkat fel, men oavsett vad så missar jag det och kommer sakna det.
 

anga

Mästare
Om nu Inno valt Discord som ny plattform för alla äventyrare som vandrar runt i Elvenar och byter ord och erfarenheter med varandra, så är det inte mycket vi har att stå emot. Men om man tror att att man kan klämma in allt det övriga som forumet gav, ja då undrar jag om man har hål i huvudet, eller bokstavligen skiter i vad det resulterar i.

Här vet jag inte om jag tolkat Gaiona rätt;
Ser man de andras svar i tävlingarna innan tävlingen är avslutad, eller antydde "ser de andras svar" det som svarats här i forumet angående Discord, och det var det som inte kändes bra?

Om man ser andras svar under pågående tävling så kan ju tävlingar så som de sett ut tidigare inte fortsätta i samma stil. Om det är så, vad blir poängen för de som tävlar? Förmodligen har jag tolkat fel, men oavsett vad så missar jag det och kommer sakna det.
Tävlingarna i dag är gissa på 1 siffra mellan 0-1000 typ
 
Topp