• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Rädda Forumet - Upprop

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Flera andra forum har startat upp upprop för att rädda forumen. Sedan Discord startade så har forumet blivit väldigt tyst. För att ge en röst till de som fortfarande vill ha kvar forumet så startat jag denna tråd. Om ni vill att forumet ska finnas kvar, helt och fullt eller som ett komplement till discord då skriv under genom att ge ett svar här i denna tråd. Förhoppningsvis så kan vi tillsammans med de andra forumet bli hördav<3 :diamond:
 

Gaiona

Mästare
Jag är rädd att Innogames redan har beslutat att överge forumen men det är uppenbart att aktiviteten i Discord är betydligt mycket lägre jämfört med hur det var i forumet innan de drog igång Discord.

Ja, jag vill att forumet ska finnas kvar, vi är så många som inte uppskattar Discord och som inte förstår hur det fungerar (jag har ändå jobbat med IT i 45 år och har svårt att fatta miljön i Discord, hur det är för de som inte är datorvana kan jag inte ens föreställa mig, och det är rätt många Elvenarspelare som tillhör den kategorin).
 

Kerrie

Medlem
Flera andra forum har startat upp upprop för att rädda forumen. Sedan Discord startade så har forumet blivit väldigt tyst. För att ge en röst till de som fortfarande vill ha kvar forumet så startat jag denna tråd. Om ni vill att forumet ska finnas kvar, helt och fullt eller som ett komplement till discord då skriv under genom att ge ett svar här i denna tråd. Förhoppningsvis så kan vi tillsammans med de andra forumet bli hördav<3 :diamond:
Vill ha forumet kvar
 

P3Games

Legend
Forumet behövs!
Tyvärr som Gose nämner så har forumet blivit klart mycket tystare. Sen beskedet kom att forumet kommer stängas ned har jag själv märkt att jag kommer hit lite mer sällan - det känns vemodigt. Eftersom jag inte följer med till Discord så försvinner hela kontaktytan mot övriga som delar med sig av Elvenarsnacket. Det tar bort en hel del av den levande biten, det andra som blir kvar är ju "bara" en digital stad - kul förvisso, men...

Är det nån som vet NÄR forumet stänger för gott? Nu är jag inte ute efter ett datum, utan typ 1-2 månader, eller pratar vi nästa år?
Det finns saker som jag känner kan vara kul att lägga upp, men motivationen tryter rejält, speciellt om vi talar om nån månad eller så.

Tragiskt.
 
Topp