• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Råvaror!??

Macbolan

Mästare
Tjena Gänget!
Vill gärna ta upp detta ämne till diskussion!
Hur kommer det sig att Hela Torget samt mina gillepolare fullständigt Skriker efter Marmor???
Visst..vi har massor av snubbar i vårt gille som har Marmor som boostvara...Men tydligen räcker inte detta!`

hur kommer det sig att varenda Turnering kräver enorma mängder av Marmor vid förhandlingar/köp?
Det är ju tydligt att det är Turneringarna som är "Boven i dramat"...när det gäller den generella bristen på Marmor!!

I samband med att Grossisten gjordes om till en "Ockrare"...så har det blivit stört omöjligt att få tag i Marmor på ett vettigt sätt!

NEJ!!...Jag kräver en Stål-Turnering snart...där det endast kostar STÅL för att förhandla om en Strid!
Då..kanske dom flesta av Oss...får en möjlighet att göra oss av med dessa tonvis 100k stål vi sitter med!? :rolleyes:
/Just My 50 Cent/
/Mac ;)
 

DeletedUser3

Guest
Turneringarna går i cykler, så det bör komma en stålturnering snart! Angående grossisten så har jag samlat all er feedback och skickat den vidare.
 

Grizabella

Kändis
Jag kan tycka att man borde sprida ut vilka varor som krävs i turneringarna på de olika spelarna så att det inte blir tokbrist av en vara när turneringarna pågår. Alltså att en tredjedel av spelarna betalar mycket marmor, en tredjedel mycket stål och en tredjedel mycket brädor. Då blir inte trycket på vissa varor lika orimligt hårt som idag. G.
 

DeletedUser248

Guest
Fast stålturneringen kräver ju en hel del marmor också, av någon underlig anledning... Jag trodde i min enfald att det skulle gå mest stål, skrift och pulver...
Det är likadant i mitt gille och på vårt torg. ALLA söker febrilt efter marmor.

Vad jag tycker om grossisten lämpar sig inte i tryck...:mad:
 
Topp