• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Rasade från 84000 till 77000 vid uppgradering ??????

DeletedUser285

Guest
Rikkmeister .... varför har du satt denna fråga som fixad? ..... den är inte fixad. Den är fixad när jag får tillbaka mina, av er, stulna 7039 poäng.
 

pling

Medlem
jag tror det blev fel vid vintereventet. jag fick en massa poäng när jag placerade ut mina vinster, men efter uppdateringen förlorade jag alla och ramlade ner på samma plats som jag låg på innan.
så det är inte bara du som förlora poäng, det är nog många fler.
 

DeletedUser285

Guest
pling... saken är den att jag sparade dessa byggnader och byggde dom förra och denna vecka (alltså efter att vintereventet hade upphört). Jag är 100% säker på att jag inte fick några poäng utan ENDAST befolkning och kultur när de byggdes. Om allt skulle stämma så borde ju alla i mitt Brödraskap förlorat poäng i förhållande till antal byggda vintereventbyggnader eftersom fler medlemmar i Brödraskapet har dubbelt så många byggnader byggda än jag har, så om allt hade gått rätt till så borde vissa i så fall tappat minst 14000 i poäng .... vilket dom inte har gjort.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser248

Guest
Samma sak har hänt mig. Nästan 3000 poäng försvann på ett bräde...
Om det var en bugg, kan jag tycka att man informerar innan. Inte bara gå in och ta.
Det verkar inte som om det drabbat alla och det är ju lite konstigt.
Dåligt skött är det i vilket fall som helst.
 

DeletedUser222

Guest
Tyvärr är det ju inte första gången en stor förändring görs utan bra information ( i detta fall ingen information ) - spelet är ju trevligt och skulle kunna bli hur bra som helst men då får man inte skrämma bort användarna!
 

DeletedUser287

Guest
Denna bugg upptäcktes ganska snabbt efter förra uppdateringen. Du fick poäng när du satte ut byggnader från vintereventet. Det plussade på kulturvärdet-mängden pop den gav. Jag anmälde denna bugg vilket säkert många andra oxå gjorde. Även andra har rapporerat den. T.ex i denna forumtråd https://se.forum.elvenar.com/index.php?threads/poäng-från-kulturbyggnader.621/
Jag byggde själv alla vintereventsbyggnader efter förra uppdateringen och fick 20-30 000 poäng extra men de är nu borta och det hände även för många andra i gillet jag är med i.
 
Topp