• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Raserade bostäder...

DeletedUser111

Guest
Flera av mina nyligen uppgraderade bostäder från lvl 16 till 17 ser ut som en krigszon. Halva byggnaden är helt raserad, men producerar ändå fortfarande skatt!
 

DeletedUser106

Guest
Hos mig ser det ut som att någon har tagit en tugga på mina bostäder det kanske är dvärgarna som har blivit hungriga :D
 

DeletedUser111

Guest
Hehe, raserade (eller uppkäkade) igen:mad:. Kanske dags att börja uppfostra dvärgarna?!
 

DeletedUser138

Guest
Dvärgarna får man skicka på båten när feerna flyttar in, tror de tagit med en bit av stan som souvenir, bara :rolleyes:
Skämt åsido, båda era städer ser helt ok när jag besöker er. Kvarstår problemet kan ni pröva att rensa webläsarens cache.
 

DeletedUser106

Guest
Jag har rensat webläsarens cache men det ser fortfarande ut som om dvärgarna har ätit på mina bostäder men även verkstäder och 1 kulturbyggnad står på hustaket. :eek:
 

DeletedUser111

Guest
Jahapp! Just nu har jag tre raserade bostäder igen (cachen är rensad). Fenomenet återkommer tre-fyra gånger om dagen och byggnaderna är raserade 5-30min:(
 

DeletedUser138

Guest
Tackar för infon! Det finns ett problem när byggnader överlappar varandra på skärmen som bl.a. yttrar sig just så här. Preliminärt kommer en fix med version 1.2, inom kort alltså. Vi låter rapporten ligga i status "bekräftad" tills vi ser om fixen är med och verkligen löser era problem. :)
 
Topp