• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Reliker vs Turneringar

Taj-Lej

Kändis
Hej alla jag har funderat lite och tycker att vi tillsammans borde kunna komma på något med dessa .. har här ett utkast som kopplar samman det men förbättringar mottages tacksamnt...och nu hur jag tänkt mig det hela
1) man tävlar kapitelvis imot varandra ..
2) endast strider är tillåtna auto eller manuella givetvis ska dom sk bonusarna som är på fem dar få användas ..men man kan inte strida i mer än dom provinser man öppnat
3) det kostar reliker för att vara med tex 15 per kapitel som man godkänner i en ruta som sedan inno låser så att varor o diamanter inte kan användas
4) detta ska inte påverka kistorna utan som vanligt läggas till gillet
5) givetvis ska det finnas lite belöningar som skulle vara tex
5a) inte mer än 5 vinster
5b) vinsterna ska stå i förhållande till reliker och kapitel tex kapitel 1 som kostade 15 reliker för att delta skulle det betyda följande
1p 75 rk 2p 60 rk 3p 45 rk 4p 30 rk 5p 15 rk tar även ett kapitel på sista nivån som finns för nuvarande kapitel 13 som i detta fall kostar 13x15reliker=195 så där skulle vinsten bli 1p 975 rk 2p 780 rk 3p 485 rk 4p 390 5p 195
6) vilka reliker som skulle gälla var att det är dom reliker som den turnering har ska var dom som ska användas tex om det är träså kan man bara betala avgiften med trärelik
7) inno sätter upp en sk lista som kan heta tex kapitelrekord där dom som tog det högsta poängen ligger kvar tills dom blir utslagna

så kom med förbättringar eller ändringar snälla

Mvh Taj
 
Topp