• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Relikturneringsmorot?

Rosis

Mästare
Hej alla!

Mitt förslag består av att lägga till ett extrapris i den tionde kistan var fjärde vecka i relikturneringarna. :) Detta kan då bli en extra morot för alla Brödraskap att nå ett mål som kanske ses omöjligt, men som faktiskt inte alls är omöjligt med lite planering. Det kan också visa alla hur viktiga dessa turneringar är för att utveckla städerna. :elf: :human: Varför inte 300 diamanter, förutom de sedvanliga priserna? :diamond::diamond::diamond: Det vill säga samma kostnad som att uppgradera en magisk byggnad utan en ritning, vilket då skulle innebära att man i princip får två uppgraderingar var fjärde vecka om man når den tionde kistan. Och för de som inte är intresserade av dessa uppgraderingar går dessutom diamanter att använda till vad som helst nästan, så den enda nackdelen med extra-priset är att välja vad man ska använda diamanterna till. :oops:

Fördelen med ett extra-pris i den tionde kistan var fjärde vecka är då att ingen relikturnering hoppas över, men som med allt så tar det lång tid innan man har gått varvet runt. Eftersom Elvenar är ett spel som ska spelas långsiktigt kan detta inte vara ett problem. Dessutom verkar många vilja ha pauser för att pusta ut mellan event och Brödraskapsäventyr, så detta skulle kunna ses som ett mindre event i spelet, som lockar folk att spela utan att lägga till ytterligare en aspekt, för turneringarna finns ju redan. :cool: Jag tror att Innogames kan vinna mer på det här än de förlorar på det, och vi som spelar (åtminstone jag) skulle uppskatta det väldigt mycket. :p

Hoppas ni gillar mitt förslag, tyck gärna till och utveckla min idé. och gillar Innogames förslaget, då kanske vi får se det "in action" snart? :diamond::diamond::diamond:
 
Senast ändrad:

Macbolan

Mästare
Jag gillar Rosis förslag!
Men tyvärr så gillar Innogames sina inkomster och pengar bättre! :oops:
..så detta förslag lär ..Tyvärr..aldrig anammas...:(
 

Mjolner

Legend
Jag tycker det är ett mycket bra förslag. Sedan om de tycker 300 diamanter är mycket så kan de säkert komma ut med ngt annat lockande extrapris. Kanske något som gynnar en där man är i spelet, tidsbostrar, mana, frön eller vad som helst. Ett sådant upplägg skulle gynna min stad.
 
Topp