• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Ritningar

Mammio

Mästare
Om du har Magiska byggnader eller Evolverande byggnad som kan uppgraderas, så kan du se totalt antal ritningar under uppgraderingsfliken.
Du kan också se dem när det finns ett recept i magiakademin, som använder ritningar för att göra Kunglig restaurering.

För nuvarande finns det tyvärr inget annat sätt (möjligtvis fråga @Boefst snällt)
 

pling

Medlem
mia alven, jag ser att du har en magisk bostad, tryck på den och för sen musen över ritningen så ser du hur många du har,
 

Jian

Mästare
Jag har, ännu inte fått tag på någon ritning, Kungliga uppdateringar lagras ju i Lagret. Är det även där som som ritningarna väntar?
 

Araton

Medlem
Jag har, ännu inte fått tag på någon ritning, Kungliga uppdateringar lagras ju i Lagret. Är det även där som som ritningarna väntar?

Det bästa vore ju även om ritningarna kommer upp i lagret, tyvärr gör de inte det i nuläget. Och det är svårt med någon planering, när man inte vet om man har 1 eller 2 osv ritningar.
 
Topp