• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Runtjuvar!

sylt

Medlem
Jag tog en provins men fick ingen runa. Tråkigt... Spelet hängde sig lite så jag logga ut och sen in igen men ingen runa....
 

DeletedUser3

Guest
Hej Sylt,

Ok, tack för att du rapporterar. Jag ska skicka det vidare så det förhoppningsvis inte händer igen.

Mvh
Team Elvenar
 

sylt

Medlem
Insett att jag gjort ett misstag. Sorry! Runan kom till fyren som jag redan byggt. Nu har jag två där. Vad kan jag använda dem till?
 

DeletedUser3

Guest
Hej Sylt!

Du kan krossa dem när du har tillräckligt många för att smida en skärva av eget val :)
 

sylt

Medlem
Du menar inte dom krossade skärvorna? Dom har jag 8 av. Det här är runskärvor, nu har jag tre extra på den byggda fyren och det finns inget att klicka på som skulle krossa dom.
 

sylt

Medlem
Nu sitter jag med 6 extrarunor på den byggda fyren. Och två kvar för att få bygga klostret. Verkar inte spela någon roll vilken sorts provins jag tar. Finns det något system eller har jag bara otur med slumpen?
 

DeletedUser3

Guest
Hej!

När du ska uppgradera till nivå 6 kommer du behöva aktivera fler runor, så håll hårt i skärvorna :)
 
Topp