• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Så här känner jag mig ibland

anga

Mästare
Ibland blir det för mycket, och då blir jag som Radagast :)
Radagast.png
 

Gaiona

Mästare
Spegel, spegel ... Har du inte kollat på sistone - eller minns du inte? ;)
Det är i alla fall inte den bild jag har av dig ...
Jag har ingen alls - har bara din avatar
Jag liknar inte min avatar utom möjligen att den liksom jag har ett huvud, fyra extremiteter och ganska rund om magen...
 

Jian

Mästare
Jag liknar inte min avatar utom möjligen att den liksom jag har ett huvud, fyra extremiteter och ganska rund om magen...
Har du inte beskrivit dig som ganska kramgo vi något tillfälle oxå, få leta reda på din presentation någon annan stans på Forum ;)
 

Gaiona

Mästare
Har du inte beskrivit dig som ganska kramgo vi något tillfälle oxå, få leta reda på din presentation någon annan stans på Forum ;)
Fråga min sambo, hon tycker att jag är kramgo och jag tycker ju om att krama folk (vilket känns lite tomt så här i coronatider).
 

anga

Mästare
Har du inte beskrivit dig som ganska kramgo vi något tillfälle oxå, få leta reda på din presentation någon annan stans på Forum ;)
Gaiona är som en nallebjörn, när man har en dålig dag finns alltid G och tar i mot en och talar om att allt ordnar sig. Gaiona är min nallebjörn :)
 
Topp